AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hei, Hvor handler dere basics til nyfødt og opp? Vil gjerne ha enkle bodyer som kan kneppes helt om i nøytrale farger jeg bare kan kjøpe 10-15 av i div. størrelser. Viktig at de forblir myke og holder formen etter vask. Har for eksempel sett en del på HMs basic kolleksjon som skal være fin bomull, men leser at mange synes tøyet blir hardt og rett og slett mister form og fassong. Samme gjelder pysj (helst med glidelås). Kan og være utenlandske merker. Anonymkode: 9a43e...4f6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Lindex er best på baby, synes jeg. Pysjamasene deres med glidelås som kan åpnes både oppe og nede er 👌🏻👌🏻👌🏻 Anonymkode: 99513...d6a 10
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 finn.no og Tise Anonymkode: 28840...e92 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Lindex er best på baby, synes jeg. Pysjamasene deres med glidelås som kan åpnes både oppe og nede er 👌🏻👌🏻👌🏻 Anonymkode: 99513...d6a Hvordan er de etter vask? Har du prøvd denne modellen? https://www.lindex.com/eu/p/8002778-1230-beige-ribbed-wrap-bodysuit-with-long-sleeves Anonymkode: 9a43e...4f6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Just now, AnonymBruker said: finn.no og Tise Anonymkode: 28840...e92 hjelper ikke når jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Anbefale gjerne et merke. De selger jo HM på finn og tise også...men vil ikke ha noe som kjennes hardt ut mot huden etter vask. Anonymkode: 9a43e...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Finn.no. H&M sitt babytøy er ikke noe stas. Polarn O Pyret er langt mykere og holder seg i fasongen, det samme med Newbie og lignende (husker ikke om det er Lindex eller KappAhl som har det) Anonymkode: 1251c...27e 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Finn.no. H&M sitt babytøy er ikke noe stas. Polarn O Pyret er langt mykere og holder seg i fasongen, det samme med Newbie og lignende (husker ikke om det er Lindex eller KappAhl som har det) Anonymkode: 1251c...27e Polarn ja! tenkte jeg ikke på! takk. Anonymkode: 9a43e...4f6
Flowerlover Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, Hvor handler dere basics til nyfødt og opp? Vil gjerne ha enkle bodyer som kan kneppes helt om i nøytrale farger jeg bare kan kjøpe 10-15 av i div. størrelser. Viktig at de forblir myke og holder formen etter vask. Har for eksempel sett en del på HMs basic kolleksjon som skal være fin bomull, men leser at mange synes tøyet blir hardt og rett og slett mister form og fassong. Samme gjelder pysj (helst med glidelås). Kan og være utenlandske merker. Anonymkode: 9a43e...4f6 Vi er veldig fornøyde med H&M lindex kapphal Cubus og finn.no🙂 Endret 19. april 2021 av Flowerlover 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Støtter Lindex både på omslagsbodyer og pysjer, ellers har Next mye fint og bra kvalitet (next.no). Anonymkode: abfe9...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Lindex er helt topp 👌H&M er ikke bra kvalitet. Anonymkode: d6dfc...805 1
Icedcoffee Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Jeg anbefaler også Lindex, mange nøytrale fine farger. De fleste bodyene har to rader med trykknapper og ekstra nedbrett på armene slik at de varer lenge. Holder seg fint i vask på 60 grader også. Og du trenger mest sannsynlig ikke 10-15 bodyer i hver størrelse, vi hadde kanskje 7-8 og det holdt i massevis😊 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 De an din baby. Ulike merker passer ulike kropper. Vi har hatt to lange, tynne babyer, og eneste som passer er kaph ahl og lindex. Cubus var helt håpløs for vid. Aldri opplevd at det blir hardt. Kjøp noen, og prøv dem. Så kan du heller kjøpe mer når du finner det du liker. 10-15 bodyer trenger du neppe. Da ville jeg heller vasket oftere. Eldste min var ekstremgulper, og da fylte vi uansett en maskin daglig med våre nedgulpede klær i tillegg.. Anonymkode: 59a50...440
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Her fikk jeg jo noen gode tips..! Kommer til å være mye alene med baby og tenkte derfor det er greit å ha en del fremfor å være avhengig av vask i tilfellet jeg ikke rekker. Anonymkode: 9a43e...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her fikk jeg jo noen gode tips..! Kommer til å være mye alene med baby og tenkte derfor det er greit å ha en del fremfor å være avhengig av vask i tilfellet jeg ikke rekker. Anonymkode: 9a43e...4f6 Klesvask er en av tingene som er lett med baby. Tar ikke mange sekundene å sette på maskinen, og baby kan ligge og se på at du henger opp, eller sitte i bæresele. Jeg hev ofte ting i tørketrommelen også, både for å spare tid og gjøre klærne mykere. Hadde klistremerkebaby som var ekstremgulper attåt, og klesvask var det letteste å få gjort av husarbeid. Anonymkode: 59a50...440 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 www.kickeepants.com har vært en favoritt her i alle år. Nydelige myke gode plagg. De har vært arvet videre og brukt av to barn til, så holder godt. Ellers er nøstebarn sin silkeull veldig digg. Må håndvasket, men så er det igspå sjeldent babyer skitner seg til med mindre de gulper. jeg hadde ikke gulpebaby, så var helt supert her. Du trenger ikke 10-15 med mindre du er uheldig og får en baby som gulper mye. Jeg ser i ettertid at 5-6 sett hadde holdt lenge... Anonymkode: 354e2...5c2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Klesvask er en av tingene som er lett med baby. Tar ikke mange sekundene å sette på maskinen, og baby kan ligge og se på at du henger opp, eller sitte i bæresele. Jeg hev ofte ting i tørketrommelen også, både for å spare tid og gjøre klærne mykere. Hadde klistremerkebaby som var ekstremgulper attåt, og klesvask var det letteste å få gjort av husarbeid. Anonymkode: 59a50...440 Jeg synes klesvask nå er tungt....så vet ikke hvor lite tiltak det er senere 😛 Anonymkode: 9a43e...4f6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: www.kickeepants.com har vært en favoritt her i alle år. Nydelige myke gode plagg. De har vært arvet videre og brukt av to barn til, så holder godt. Ellers er nøstebarn sin silkeull veldig digg. Må håndvasket, men så er det igspå sjeldent babyer skitner seg til med mindre de gulper. jeg hadde ikke gulpebaby, så var helt supert her. Du trenger ikke 10-15 med mindre du er uheldig og får en baby som gulper mye. Jeg ser i ettertid at 5-6 sett hadde holdt lenge... Anonymkode: 354e2...5c2 kommer til å bestille et mindretall først og heller ha klar en bestilling om om jeg trenger det Anonymkode: 9a43e...4f6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: www.kickeepants.com har vært en favoritt her i alle år. Nydelige myke gode plagg. De har vært arvet videre og brukt av to barn til, så holder godt. Ellers er nøstebarn sin silkeull veldig digg. Må håndvasket, men så er det igspå sjeldent babyer skitner seg til med mindre de gulper. jeg hadde ikke gulpebaby, så var helt supert her. Du trenger ikke 10-15 med mindre du er uheldig og får en baby som gulper mye. Jeg ser i ettertid at 5-6 sett hadde holdt lenge... Anonymkode: 354e2...5c2 For oss som fikk gulpebaby så høres det ekstremt naivt ut å kunne bruke Nøstebarn og kun ha 5-6 sett 😂😂 Babyer er forskjellige. Vi ble også anbefalt Nøstebarn på forhånd og det hadde jo vært gull, men vi ga opp etterhvert - alt ble gulpa ned og ekkelt, fikk det ikke skikkelig rent og havna feil i maskinen og ble ødelagt 🙈 Dessuten fikk baby eksem i tillegg, haha. Alle illusjoner knust. Mitt store tips er forøvrig små siklesmekker om man får en gulpis, det sparte oss for mye unødvendig skift og klesvask. Anonymkode: d6dfc...805 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 Foreslår også Lindex🥰 Om du vil legge litt mer penger i tøyet elsker jeg Konges Sløjd, Marmar Copenhagen og Joha. Fine, basic klær i god kvalitet😄 Anonymkode: 9aafe...811 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 Stemmer i for Lindex, ja, spesielt pysjene! Kjempegode og myke fremdeles etter å ha blitt brukt til 2 barn. Ellers har vi også vært veldig fornøyd med Polarn og Pyret. Newbie har skuffet meg flere ganger, enkelte plagg blir ekstremt fort stygge og fulle av små nupper 😒 Anonymkode: 35074...d92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå