Gå til innhold

Botox pannen - dele erfaring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Oslo kan man få medisinsk injeksjon til rundt tusenlappen via lets deal. Har tatt i sinnarynke ca 2x i året fra 35 år. Har vært veldig fornøyd alle ganger bortsett fra en hvor jeg merket damen som drev studio var litt shady. Hun tilbød ikke evt korreksjon om noen uker. Jeg skjønte hvorfor etter en stund, tror rett og slett hun satte lavere dose enn normen fordi det ikke ble så stramt som det pleier, pluss det varte kortere. Så det er verdt å merke seg at de seriøse tilbyr korreksjon.

I Tromsø koster Botox 3000 kr inkl moms. Plutselig ble det veldig ekstravagant å ta Botox så kutter nok til 1x i året.

Anonymkode: a5840...aac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 16.19):

Jeg var også hekta på botox i 3år, moderat nivå.

Heldigvis våknet jeg opp å så hvor galt dette er, vurderte også å få silikonpupper. Flau over meg selv at jeg har gjort dette mot meg selv, nå har jeg endelig klart å godta meg selv som jeg er. For det er jo den jeg er.

Å kaste bort tusenvis av kroner på tull, som ikke er ekte. Samme med vipper og negler osv.... :) 

Be yourself! :) 

Anonymkode: 5aac5...be1

This! 

Anonymkode: e3c42...abd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er ikke den du spør men forstår hva han mener: Spenningshodepine. Jeg har også litt spenningshodepine, men visste ikke at det er botoxen som er årsaken?

Anonymkode: 64026...c22

Botox burde jo hjelpe mot akkurat dette.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 22.45):

Setter ca hver 4 måned i sinnarynka og panna. Gjort dette i 3 år og er godt fornøyd.

Gjør det selv, så betaler heldigvis ingenting. 

Anonymkode: e31ae...365

Setter du botox på deg selv. Det må være vanskelig. 

Skrevet
Djungelvrål skrev (På 19.4.2021 den 19.55):

Får man rynker av vegetabilsk protein?   Jøss.   Hvis en har cøliaki ville en merket det fortere på andre ting en på huden for å si det sånn.  Diare, magesmerter, vekttap og slapphet blant annet.  Du får ikke sjekket for evnt cøliaki før man har disse symptomene og man må også ta en gastroskopi for å se på ødeleggelser i tarmen.  Slutt å spre slikt tull.  Bare 1% av Norges befolkning har cøliaki så sjansen for det er ekstremt liten!

Jeg har cøliaki OG litt rynker. Rynkene kom t.om etter cøliakidiagnosen. #mirakel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 16.42):

Huden gjenspeiler tarmen, så om dere har rynker så betyr det at tarmen ikke har det så bra. 

Ville sjekket meg for om du har cøliaki(husk å spise gluten til alle prøver er tatt) og om ikke ville jeg bare kuttet ut gluten uansett, for har hørt at man får rynker av gluten. 

Er også viktig å spise frukt og bær og grønt. Melon av alle typer er kjempebra for å hydrere huden. 

Alkohol og røyk er ikke bra for huden. 

Anonymkode: 07161...acc

Bare tull og vås.

Anonymkode: 0107c...f25

Skrevet

Jeg har lyst til å ta en i sinnarynken min. Men jeg er livredd for å se ut som hun Sophie Elise på farmen. Når hun hevet øyenbrynene så fikk hun en valkete V-formasjon i panna. Det så nesten alien ut.. Er dette vanlig? Isåfall så tar jeg mye heller en sinnarynke over et V-søkk innover i pannen 🙈😬

Anonymkode: ebfe7...a5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 16.42):

Huden gjenspeiler tarmen, så om dere har rynker så betyr det at tarmen ikke har det så bra. 

Ville sjekket meg for om du har cøliaki(husk å spise gluten til alle prøver er tatt) og om ikke ville jeg bare kuttet ut gluten uansett, for har hørt at man får rynker av gluten. 

Er også viktig å spise frukt og bær og grønt. Melon av alle typer er kjempebra for å hydrere huden. 

Alkohol og røyk er ikke bra for huden. 

Anonymkode: 07161...acc

Fint med linke til forskning som bekrefter dine harde og passe utradisjonelle påstander 

Anonymkode: d5cb1...b3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint med linke til forskning som bekrefter dine harde og passe utradisjonelle påstander 

Lenke, beklager skrivefeil 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 7.38):

I Oslo kan man få medisinsk injeksjon til rundt tusenlappen via lets deal. Har tatt i sinnarynke ca 2x i året fra 35 år. Har vært veldig fornøyd alle ganger bortsett fra en hvor jeg merket damen som drev studio var litt shady. Hun tilbød ikke evt korreksjon om noen uker. Jeg skjønte hvorfor etter en stund, tror rett og slett hun satte lavere dose enn normen fordi det ikke ble så stramt som det pleier, pluss det varte kortere. Så det er verdt å merke seg at de seriøse tilbyr korreksjon.

I Tromsø koster Botox 3000 kr inkl moms. Plutselig ble det veldig ekstravagant å ta Botox så kutter nok til 1x i året.

Anonymkode: a5840...aac

Hadde aldri kjøp botox og medisinske behandlinger på lets deal og tro meg jeg har vurdert det og undersøkt godt men hver tilbyder klinikk av disse dealene er enten helt nykursede med liten erfaring eller noen som har elendig teknikk man kan se via instagrammen deres og derfor får så få gjenkommende kunder at de må selge billige deals. Greit nok å ta risikoen når det er frisør, har bare dårlig erfaring med det også fra lets deal, men når det er behandlinger som kan få deg blind eller syk og skape arrvev så er det virkelig ikke verdt å ta risikoen å komme til en amatør eller dårlig klinikk! 

Anonymkode: 16a88...741

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har lyst til å ta en i sinnarynken min. Men jeg er livredd for å se ut som hun Sophie Elise på farmen. Når hun hevet øyenbrynene så fikk hun en valkete V-formasjon i panna. Det så nesten alien ut.. Er dette vanlig? Isåfall så tar jeg mye heller en sinnarynke over et V-søkk innover i pannen 🙈😬

Anonymkode: ebfe7...a5b

Den effekten kom fra av at hun hadde botox midt i pannen så musklene i toppen av pannen overkompenserte og ga de grusomme linjene (så det på tv jeg og). Hvis man kun tar botox mellom øyebrynene og ikke over brynene eller i selve pannen så får man ikke sånne linjer tror jeg. 

Anonymkode: 16a88...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...