AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #21 Skrevet 19. april 2021 Hvor gamle er alle dere, og hvor gamle var dere første gang dere tok botox? Jeg er 30 år og har generelt et ungdommelig utseende. MEN jeg har begynt å få en rynke over det ene øyet. Der pannen rynker seg når man hever øyenbrynene ordentlig er det nå blitt en permanent rynke på den ene siden. Har fet hud og ingen andre rynker eller antydninger til det. Skrubber og eksfolierer. Men lurer på om jeg skal få bukt med denne ene.. Anonymkode: 6e078...02d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #22 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er alle dere, og hvor gamle var dere første gang dere tok botox? Jeg er 30 år og har generelt et ungdommelig utseende. MEN jeg har begynt å få en rynke over det ene øyet. Der pannen rynker seg når man hever øyenbrynene ordentlig er det nå blitt en permanent rynke på den ene siden. Har fet hud og ingen andre rynker eller antydninger til det. Skrubber og eksfolierer. Men lurer på om jeg skal få bukt med denne ene.. Anonymkode: 6e078...02d Jeg er 30 år, begynte med botox da jeg var 25 Anonymkode: 46f39...a58
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #23 Skrevet 19. april 2021 Jeg har brukt botox i litt over ett år nå og er sånn passe fornøyd. Fint med glattere hud, men ser hvor avhengig man blir av noe såpass dyrt. Merker også litt bivirkninger som lett hodepine til tider, ‘belte rundt hodet’, blodårer i pannen som viser lett og av og til litt heng over det ene øyet. Når det gjelder synlige blodåreri pannen og ved nesen har dette også blitt tegn jeg har sett hos andre som beviser at de har botox. Ikke særlig pent😅 Ser også nå lettere enn før hvilke skuespillere som har for mye. Tipper de fleste har litt, men merker fort når de har så mye at de sliter med riktige mimikker. Slikt så jeg ikke før. Jeg betaler 4500 kr for 3 områder. Koster 2500 med ett området, 3800 ned 2 områder og 4500 for 3 her jeg går. Så da blir det til at jeg tar 3 når jeg først er i gang og det ikke blir såå mye dyrere. En ting jeg derimot reagerte kraftig på og som jeg undrer meg over at flere ikke har nevnt er at salongene begynte å ta moms betaling fra 1.januar i år. På hele 25%! Det gjelder alle klinikker i landet. Prisene inkl moms er det derimot ingen som legger ut,mså det blir mye dyrere enn det står i de ulike prisliste. Jeg må derfor betale 6725 kr for tre områder nå...Og må nok redusere antall områder for å ha råd😣 Anonymkode: 561d8...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #24 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gamle er alle dere, og hvor gamle var dere første gang dere tok botox? Jeg er 30 år og har generelt et ungdommelig utseende. MEN jeg har begynt å få en rynke over det ene øyet. Der pannen rynker seg når man hever øyenbrynene ordentlig er det nå blitt en permanent rynke på den ene siden. Har fet hud og ingen andre rynker eller antydninger til det. Skrubber og eksfolierer. Men lurer på om jeg skal få bukt med denne ene.. Anonymkode: 6e078...02d 38 år første gang jeg tok og da var det kun sinnarynken. Anonymkode: 561d8...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #25 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 30 år, begynte med botox da jeg var 25 Anonymkode: 46f39...a58 Hvorfor begynte du så tidlig? Anonymkode: 561d8...b9c 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #26 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tar hver 4. mnd ca. Vet ikke helt hva jeg betaler for jeg tar "full pakke" så ikke bare pannen. På min klinikk koster det 3000,- for tre områder, men jeg tar veldig små doser. Om det er verdt det blir jo en individuell vurdering, jeg synes det. Anonymkode: 966ea...460 Er dette 3000 kr inkl den nye momsen på 25% som kom fra januar i år? Såfall er det jo ekstremt billig! Anonymkode: 561d8...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #27 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har brukt botox i litt over ett år nå og er sånn passe fornøyd. Fint med glattere hud, men ser hvor avhengig man blir av noe såpass dyrt. Merker også litt bivirkninger som lett hodepine til tider, ‘belte rundt hodet’, blodårer i pannen som viser lett og av og til litt heng over det ene øyet. Når det gjelder synlige blodåreri pannen og ved nesen har dette også blitt tegn jeg har sett hos andre som beviser at de har botox. Ikke særlig pent😅 Ser også nå lettere enn før hvilke skuespillere som har for mye. Tipper de fleste har litt, men merker fort når de har så mye at de sliter med riktige mimikker. Slikt så jeg ikke før. Jeg betaler 4500 kr for 3 områder. Koster 2500 med ett området, 3800 ned 2 områder og 4500 for 3 her jeg går. Så da blir det til at jeg tar 3 når jeg først er i gang og det ikke blir såå mye dyrere. En ting jeg derimot reagerte kraftig på og som jeg undrer meg over at flere ikke har nevnt er at salongene begynte å ta moms betaling fra 1.januar i år. På hele 25%! Det gjelder alle klinikker i landet. Prisene inkl moms er det derimot ingen som legger ut,mså det blir mye dyrere enn det står i de ulike prisliste. Jeg må derfor betale 6725 kr for tre områder nå...Og må nok redusere antall områder for å ha råd😣 Anonymkode: 561d8...b9c Hvordan får du 4500,- +25% til å bli 6725? Jeg betaler 1600,- for 2 områder. Som nå blir 2000,- Setter hovedsaklig for spenninga migrene, men hun sørger for at det blir mindre rynker og ett lite løft samtidig. Jeg er veldig fornøyd 😊 Tar ca hver 4-5mnd. Anonymkode: e4da3...7b5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #28 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan får du 4500,- +25% til å bli 6725? Jeg betaler 1600,- for 2 områder. Som nå blir 2000,- Setter hovedsaklig for spenninga migrene, men hun sørger for at det blir mindre rynker og ett lite løft samtidig. Jeg er veldig fornøyd 😊 Tar ca hver 4-5mnd. Anonymkode: e4da3...7b5 Elendig hoderegning😅 5625 kr var det riktige. Dyrt nok det også. 2000 kr for to områder inkl mva var utrolig billig. Skulle ønske noen klinikker i byen jeg bor har slike milde priser..Men de andre klinikkene er heller dyrere.. Anonymkode: 561d8...b9c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #29 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Elendig hoderegning😅 5625 kr var det riktige. Dyrt nok det også. 2000 kr for to områder inkl mva var utrolig billig. Skulle ønske noen klinikker i byen jeg bor har slike milde priser..Men de andre klinikkene er heller dyrere.. Anonymkode: 561d8...b9c Fort gjort 😅 Jeg får alltid tilbudsprisen som er 1600,- for 2 områder siden jeg kommer helt ut til henne. Er egentlig 2900,- for 2 områder. Men nå blir det jo 25% mons på de 1600,- Ble anbefalt henne av ei venninne, og er super fornøyd. For hun forstår hva naturlig resultat er. Anonymkode: e4da3...7b5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #30 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor begynte du så tidlig? Anonymkode: 561d8...b9c Fordi jeg begynte å få rynker i panna i veldig tidlig alder 😅 så ønsker hindre den prosessen mest mulig 🙈 Anonymkode: 46f39...a58
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #31 Skrevet 20. april 2021 Jeg var også hekta på botox i 3år, moderat nivå. Heldigvis våknet jeg opp å så hvor galt dette er, vurderte også å få silikonpupper. Flau over meg selv at jeg har gjort dette mot meg selv, nå har jeg endelig klart å godta meg selv som jeg er. For det er jo den jeg er. Å kaste bort tusenvis av kroner på tull, som ikke er ekte. Samme med vipper og negler osv.... Be yourself! Anonymkode: 5aac5...be1 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #32 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var også hekta på botox i 3år, moderat nivå. Heldigvis våknet jeg opp å så hvor galt dette er, vurderte også å få silikonpupper. Flau over meg selv at jeg har gjort dette mot meg selv, nå har jeg endelig klart å godta meg selv som jeg er. For det er jo den jeg er. Å kaste bort tusenvis av kroner på tull, som ikke er ekte. Samme med vipper og negler osv.... Be yourself! Anonymkode: 5aac5...be1 Jeg sjonglerer selv med slike tanker og følelser rundt botoxbruken min. Kjenner at jeg ikke er særlig stolt av meg selv og innerst inne skuffet. Men så var det presset fra samfunnet om å holde seg godt for alderen da. Ingen kan si at de tar botox kun for sin egen del. De gjør det pga et press og fordi de vil fremstå på en sunnest mulig måte..(selv om de i virkeligheten er sprøytet med gift;-D Anonymkode: 561d8...b9c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #33 Skrevet 20. april 2021 Jeg er 32 og begynte med Botox når jeg var 30. tar panne og sinnarynke og betaler nå 5500,- totalt (etter oppjustering av priser grunnet mva). Har også prøvd kråketær (ved siden av øynene) en gang men følte at ansiktet mitt ble litt firkantet når jeg smilte, så har ikke fortsatt med det. Panne og sinnarynke er jeg derimot meget fornøyd med. Hadde kraftige pannemuskler - og hadde skikkelig «trekkspill» i panna hver gang jeg hevet bryna 🙈 Anonymkode: 683ca...054 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #34 Skrevet 20. april 2021 Jeg er veldig fornøyd, det gjør at rynkene ikke synes når jeg er avslappet i ansiktet, men jeg beholder allikevel normal mimikk. Jeg må ta det hver 4-6 måned og jeg betaler ca 3000 hver gang. Anonymkode: 00f37...8f6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #35 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg sjonglerer selv med slike tanker og følelser rundt botoxbruken min. Kjenner at jeg ikke er særlig stolt av meg selv og innerst inne skuffet. Men så var det presset fra samfunnet om å holde seg godt for alderen da. Ingen kan si at de tar botox kun for sin egen del. De gjør det pga et press og fordi de vil fremstå på en sunnest mulig måte..(selv om de i virkeligheten er sprøytet med gift;-D Anonymkode: 561d8...b9c Venninner påvirkes helt sinnsykt av hverandre, og fra andre steder. Det beste jeg gjorde var å slette alle sosiale media, spesielt instagram. Insta er det som fucker opp hodet til de fleste. Anonymkode: 5aac5...be1 2
Suma Skrevet 20. april 2021 #36 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Men så var det presset fra samfunnet om å holde seg godt for alderen da. Anonymkode: 561d8...b9c Det presset sitter i ens eget hode for de fleste. Det er ingen rundt deg som er opptatt av om du har rynker eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #37 Skrevet 20. april 2021 Setter ca hver 4 måned i sinnarynka og panna. Gjort dette i 3 år og er godt fornøyd. Gjør det selv, så betaler heldigvis ingenting. Anonymkode: e31ae...365
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #38 Skrevet 21. april 2021 Suma skrev (16 timer siden): Det presset sitter i ens eget hode for de fleste. Det er ingen rundt deg som er opptatt av om du har rynker eller ikke. Nettopp! Folk skylder alltid på andre, typisk offerrolle. Er faktisk deg selv som er problemet, at du lar deg påvirke. Dette kan du bestemme selv. Anonymkode: 5aac5...be1
Frumoms Skrevet 25. mai 2021 #39 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 1.03): Jeg har brukt botox i litt over ett år nå og er sånn passe fornøyd. Fint med glattere hud, men ser hvor avhengig man blir av noe såpass dyrt. Merker også litt bivirkninger som lett hodepine til tider, ‘belte rundt hodet’, blodårer i pannen som viser lett og av og til litt heng over det ene øyet. Når det gjelder synlige blodåreri pannen og ved nesen har dette også blitt tegn jeg har sett hos andre som beviser at de har botox. Ikke særlig pent😅 Ser også nå lettere enn før hvilke skuespillere som har for mye. Tipper de fleste har litt, men merker fort når de har så mye at de sliter med riktige mimikker. Slikt så jeg ikke før. Jeg betaler 4500 kr for 3 områder. Koster 2500 med ett området, 3800 ned 2 områder og 4500 for 3 her jeg går. Så da blir det til at jeg tar 3 når jeg først er i gang og det ikke blir såå mye dyrere. En ting jeg derimot reagerte kraftig på og som jeg undrer meg over at flere ikke har nevnt er at salongene begynte å ta moms betaling fra 1.januar i år. På hele 25%! Det gjelder alle klinikker i landet. Prisene inkl moms er det derimot ingen som legger ut,mså det blir mye dyrere enn det står i de ulike prisliste. Jeg må derfor betale 6725 kr for tre områder nå...Og må nok redusere antall områder for å ha råd😣 Anonymkode: 561d8...b9c Hva mener du med belte rundt hodet?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #40 Skrevet 25. mai 2021 Frumoms skrev (2 timer siden): Hva mener du med belte rundt hodet? Jeg er ikke den du spør men forstår hva han mener: Spenningshodepine. Jeg har også litt spenningshodepine, men visste ikke at det er botoxen som er årsaken? Anonymkode: 64026...c22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå