Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer artipoppe, men de er jo ganske stive i prisen. Verdt det?

Anonymkode: c06c2...e60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, artipoppe er ikke bedre enn andre sjal jeg har brukt. Så det kommer jo ann på hva du liker. 

Selv fikk jeg sydd bæresele av mitt artipoppe sjal, ikke fordi jeg ikke like sjalet med jeg trengte en sele. 

Favorittsjalet mitt er en ullblend som er håndvevd, men jeg bor i nord Norge så trenger varme sjal. 

Anonymkode: 8b693...439

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså, artipoppe er ikke bedre enn andre sjal jeg har brukt. Så det kommer jo ann på hva du liker. 

Selv fikk jeg sydd bæresele av mitt artipoppe sjal, ikke fordi jeg ikke like sjalet med jeg trengte en sele. 

Favorittsjalet mitt er en ullblend som er håndvevd, men jeg bor i nord Norge så trenger varme sjal. 

Tenkte mer bæreselen (burde presisert det- geistmodellen)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenkte mer bæreselen (burde presisert det- geistmodellen)

Ok, den har jeg ikke prøvd så det vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns den ser utrolig fin ut! Vurderer selv.. men ja.. forferdelig stiv pris mtp at man heller ikke får testet den ut før kjøp.. så kommer vel dyr toll på toppen..

Anonymkode: 3a643...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns den ser utrolig fin ut! Vurderer selv.. men ja.. forferdelig stiv pris mtp at man heller ikke får testet den ut før kjøp.. så kommer vel dyr toll på toppen..

Anonymkode: 3a643...d3b

Ja, enig. Jeg kjenner et par som har den som sier de er veldig fornøyde. Men vil jeg forstå hva som gjør at den skiller seg ut sånn bortsett fra design.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...