AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Del Skrevet 19. april 2021 Har fått blekeskinner og bleke middel fra tannlegen. Har hatt 3 runder på 7 mnd. De to første rundene på 7 dager.Den siste runden tok jeg 14 dager. Ser ingen forskjell. Nå har jeg ikke igjen blekemiddel. Har tatt det opp med tannlegen men h*n sier de er blitt lysere. men ikke hvite. De tilbyr kun hjemme bleking og ikke på tannlegeklinikken. Noen som har prøvd tannbleking på tannlege klinikken? Fungerer det bedre enn hjemmebleking? Vurderer å kontakte et annet tannlegekontor som har bleking på tannlege klinikk. Anonymkode: 9c3c4...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Del Skrevet 19. april 2021 Tok du bilde av tennene før og etter, slik du kan sammenligne dem bedre? De hvite tennene man gjerne sammenligner seg med i sosiale medier nå er jo falske, så kanskje du har for store forventninger også. Anonymkode: fb829...82c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Del Skrevet 19. april 2021 Har opplevd akkurat det samme. Ble ikke hvitere i det hele tatt. Bare bortkasta tid og penger 😞 Anonymkode: 1421e...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Del Skrevet 19. april 2021 Tenker det handler om forventninger ja. Hvor hvite tennene kan bli avhenger av mye, tannlegen burde ha tatt en forventningsavklaring med deg på forhånd. Hollywood-tenner er skallfasetter. Anonymkode: fe233...84d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Del Skrevet 19. april 2021 Da har du en tannlege som ikke har informert godt nok og solgt deg en vare som ikke fungerer for deg. Du har rett og slett ikke igjen nok emalje på tennene. Mest sannsynlig syreskadede tenner. Da får du ikke farget tennene lenger. Uansett hva du prøver. Emaljen er den som blir hvit. Om den er slitt eller skadet av syre vil det gule under emaljen synes og du får ikke hvite tenner lenger Anonymkode: 97cf5...9bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg fikk litt hvitere tenner, men er skuffa over resultatet. Tannlegen mente at jeg ikke hadde noe gule tenner, men de burde blitt hvitere. Er ikke noen som ser at jeg har bleket tennene heller.... Anonymkode: c748a...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da har du en tannlege som ikke har informert godt nok og solgt deg en vare som ikke fungerer for deg. Du har rett og slett ikke igjen nok emalje på tennene. Mest sannsynlig syreskadede tenner. Da får du ikke farget tennene lenger. Uansett hva du prøver. Emaljen er den som blir hvit. Om den er slitt eller skadet av syre vil det gule under emaljen synes og du får ikke hvite tenner lenger Anonymkode: 97cf5...9bd Hvordan kan man få syreskadet tenner når man ikke drikker annet enn vann og melk?? Anonymkode: 9c3c4...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk litt hvitere tenner, men er skuffa over resultatet. Tannlegen mente at jeg ikke hadde noe gule tenner, men de burde blitt hvitere. Er ikke noen som ser at jeg har bleket tennene heller.... Anonymkode: c748a...f7d Det er som jeg skulle sagt det samme selv. tannlegen min sa det samme! Anonymkode: 9c3c4...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tok du bilde av tennene før og etter, slik du kan sammenligne dem bedre? De hvite tennene man gjerne sammenligner seg med i sosiale medier nå er jo falske, så kanskje du har for store forventninger også. Anonymkode: fb829...82c Tannlegen sa h*n skulle se på en fargeskala på farger. Det ble glemt for vi snakket sånn om tannblekingen ellers. Framgangsmåten skulle gjennomgåes. Skinnene skulle testes om de satt som de skulle før jeg kunne gå. Anonymkode: 9c3c4...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Del Skrevet 19. april 2021 Man kan få syreskader av sure oppstøt. I følge tannlegen min så er det ikke sikkert at du merker dem selv. Anonymkode: 32f58...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Del Skrevet 19. april 2021 Hvilken farge du kan få avhengiger mye av hva slags farger du har på dentinet. Har du gult dentin så vil du aldri få veldig hvite tenner for det skinner igjennom. Og jo tynnere emalje du har jo mere vil det synes. Anonymkode: 0d51b...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan kan man få syreskadet tenner når man ikke drikker annet enn vann og melk?? Anonymkode: 9c3c4...698 Spiser du frukt? Anonymkode: 0d51b...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #13 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Spiser du frukt? Anonymkode: 0d51b...cb4 Ja for det meste går det i bananer. Noen ganger druer. Og jordbær og bringebær på sommeren. Å en sjelden gang melon på sommer. Anonymkode: 9c3c4...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #14 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken farge du kan få avhengiger mye av hva slags farger du har på dentinet. Har du gult dentin så vil du aldri få veldig hvite tenner for det skinner igjennom. Og jo tynnere emalje du har jo mere vil det synes. Anonymkode: 0d51b...cb4 Alle har gul dentin, det er tykkelsen på emaljen og ev. avfarging av kaffe osv som avgjør hvor gule tenner du har. Anonymkode: fb829...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #15 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg husker når jeg ble 18 år ville jeg til tannlegen for å bleke tennene. Da var han såpass ærlig å sa at (på den tiden hvert fall) hadde ikke tannlege tannbleking så stor effekt, mest sannsynlig 1-2 nyanser lysere, men man får ikke "kritthvite" tenner. Anonymkode: 9041c...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #16 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg fikk kjempe fint resultat da jeg gjor det for noen år siden, men tannlegen sa at det ikke virker på alle. Jeg har en kompis som har hatt mye gulskjær i tennene siden han var liten. For han hjalp det ingenting å bleke tennene. Anonymkode: 8dfbf...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #17 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alle har gul dentin, det er tykkelsen på emaljen og ev. avfarging av kaffe osv som avgjør hvor gule tenner du har. Anonymkode: fb829...82c Det er grader av gul, fra benhvitt til virkelig gul. Så dentinet spiller absolutt en rolle i hvor gule tennene dine er. Anonymkode: 0d51b...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #18 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk litt hvitere tenner, men er skuffa over resultatet. Tannlegen mente at jeg ikke hadde noe gule tenner, men de burde blitt hvitere. Er ikke noen som ser at jeg har bleket tennene heller.... Anonymkode: c748a...f7d Nei, men du ser det jo Og det er vel det viktigste? Anonymkode: 5a83d...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 19. april 2021 #19 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg har bleket tennene hjemme. De ble helt klart hvitere, men de ble ikke så hvite som jeg vil fordi jeg drikker te og litt kaffe og jeg snuser. Og jeg fikk beskjed om at tannlege bleking er mildere og mere skånsom enn det man kjøper eks på nett. Men for å få resultater så har jeg brukt den sterkeste blandingen tannlegen har, og så har jeg sovet med det istede for å bare ha skinnene inne i 4-6 timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #20 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg opplevde det samme dessverre. Fikk litt bedre resultat da jeg putta oppi litt mer blekemiddel enn det tannlegen sa da. Tar du stripe eller små runninger i skinnen? Anonymkode: 38d07...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå