Gå til innhold

Kjæresten har blitt så negativ og kommenterer alt jeg gjør.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en rull søppelsekker, han kommenterte at det trengte jeg ikke da jeg har noen til hjemme.

Kaninen vår fikk ett navn som barna valgte, den kunne jo ikke hete det ifølge han og la ut om hvor latterlig det var.

Jeg og barna raket på ett beite har avtale med eier å sette sekken som skal kastes utenfor beite. Nei det trengte jeg overhodet ikke sier han. 

Han kjører bilen jeg pratet med min datter. Han ble plutselig usikker på veien. Spør skal jeg ta av her? Det kom brått på meg og sier jeg ikke vet, men mulig. Han krysser da to felt for å ta av. Sier etterpå at jeg tar sjanser i trafikken??

Alt hva jeg gjør blir kommentert negativt, hva skjer med denne mannen? Vært sammen snart 6 år.

Anonymkode: c9397...c8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har mistet følelsene og respekten for deg.

Anonymkode: 2257e...d94

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som om du ikke tar godt nok vare på deg selv.

Veldig mange menn mister respekten for kona når vekten øker...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er på tide å avslutte.

Anonymkode: 1e8b3...421

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt ifra der og da når en situasjon oppstår. På en sånn måte at dette har han enten ikke noe med, eller at sånn snakker han ikke til deg. Ikke at en nødvendigvis trenger å lage det til en stor sak. Det med navnet på kaninen, så kunne jeg bare sett på at han et oppgitt smil og sagt seriøst. 

Anonymkode: 92376...a39

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må si fra at det ikke er greit, da!

F.eks da han kjørte. Du tar ikke sjanser i trafikken når det er HAN som kjører. Hvis han ikke skjønner det, så får han bare levere inn førerkortet sitt.

Er han far til barna dine? Han høres ikke helt normal ut 🤔

Anonymkode: 1cc90...c82

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må si fra at det ikke er greit, da!

F.eks da han kjørte. Du tar ikke sjanser i trafikken når det er HAN som kjører. Hvis han ikke skjønner det, så får han bare levere inn førerkortet sitt.

Er han far til barna dine? Han høres ikke helt normal ut 🤔

Ikke far til barna.

AnonymBruker
Skrevet

En ting til jeg finner merkelig er at når han ringer meg og jeg svarer så er han helt stille. Må si hallo to ganger før han svarer. 

Har selvsagt pratet med han om alt dette, uten at det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke far til barna.

Ok. Tenk på hvilke signaler du sender til barna når du godtar at noen behandler deg slik!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En ting til jeg finner merkelig er at når han ringer meg og jeg svarer så er han helt stille. Må si hallo to ganger før han svarer. 

Har selvsagt pratet med han om alt dette, uten at det hjelper.

Har han alltid vært slik? Hvis han er psykisk ustabil, så vet du jo aldri hva han finner på! Tar du sjansen?

AnonymBruker
Skrevet

Har han alltid vært slik? Hvis han er psykisk ustabil, så vet du jo aldri hva han finner på! Tar du sjansen?

Synes dette har kommet mer i det siste året.

AnonymBruker
Skrevet

Men bare godtar du det? Setter du ikke foten ned og sier at det ikke er greit? Eller jatter du med for husfredens skyld?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men bare godtar du det? Setter du ikke foten ned og sier at det ikke er greit? Eller jatter du med for husfredens skyld?

Jeg setter foten ned uten at det hjelper. Forklarer også at barna blir lei seg når han gjør narr av navn de har valgt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg setter foten ned uten at det hjelper. Forklarer også at barna blir lei seg når han gjør narr av navn de har valgt. 

Hvor lenge synes du at ungene skal ha det slik?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte en rull søppelsekker, han kommenterte at det trengte jeg ikke da jeg har noen til hjemme.

Kaninen vår fikk ett navn som barna valgte, den kunne jo ikke hete det ifølge han og la ut om hvor latterlig det var.

Jeg og barna raket på ett beite har avtale med eier å sette sekken som skal kastes utenfor beite. Nei det trengte jeg overhodet ikke sier han. 

Han kjører bilen jeg pratet med min datter. Han ble plutselig usikker på veien. Spør skal jeg ta av her? Det kom brått på meg og sier jeg ikke vet, men mulig. Han krysser da to felt for å ta av. Sier etterpå at jeg tar sjanser i trafikken??

Alt hva jeg gjør blir kommentert negativt, hva skjer med denne mannen? Vært sammen snart 6 år.

Jepp, følelsene er borte og han er lei. Typiske tegn er å irritere seg over ting som var ok før. Bare man puster så kan irritasjonen boble, så leter han etter noe å kommentere for å få det ut. 

Anonymkode: 6745b...da0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, følelsene er borte og han er lei. Typiske tegn er å irritere seg over ting som var ok før. Bare man puster så kan irritasjonen boble, så leter han etter noe å kommentere for å få det ut. 

Hvis han er så lei hvorfor ikke bare gå?

AnonymBruker
Skrevet

Det du kan gjøre er å be han om å være med på å få følelsene tilbake eller så må det bli slutt. Har nettopp vært gjennom det samme og om en måned så bor jeg alene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så lei hvorfor ikke bare gå?

Å ta steget ut er tøft for begge parter, du er vel like lei hans oppførsel  så hvorfor ikke hive han ut?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å ta steget ut er tøft for begge parter, du er vel like lei hans oppførsel  så hvorfor ikke hive han ut?

Bor ikke sammen. Han har aldri villet det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bor ikke sammen. Han har aldri villet det.

Nei, dropp han selv da. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...