AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 I dag har jeg lyst til å teste ut følgende: Jeg er mann 31 år, vil teste ut hvordan det er å gå med bh en hel dag. Jeg fikk hjelp på lørdag til å finne den rett med hjelp av hyggelige damer på undertøysbutikk her jeg bor. Så i dag tenke jeg ville test dette.. Det er blir sikkert bare den ene gangen, men det er gøy å teste ut nye ting. Så da er mitt spørsmål: hvordan skal klare å holde ut en hel dag med å bruke bh? Anonymkode: 87621...931
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Det er jo ikke noe problematisk hvis du ikke har noe som henger. En BH som sitter godt er uansett bare en vanesak, akkurat som ethvert annet klesplagg. Skjønner ikke problemet her. Anonymkode: b73ad...123 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 ...du har jo ikke noen faktiske pupper som må holdes oppe? Da kan du jo gjøre BH-biten så enkel som overhodet mulig. Finn en som ikke sitter stramt rundt, i myk bomull, uten spiler. Så merker du knapt at den er på. (En sånn BH ville ikke fungert for de av oss med store pupper som trenger å løftes og holdes på plass, men de er populære blant de med mindre/fastere pupper, tenåringsjenter med "min første BH" og sånt.) Anonymkode: 80346...469 2
Kniv & gaffel Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så da er mitt spørsmål: hvordan skal klare å holde ut en hel dag med å bruke bh? Alt handler om å finne en BH i riktig størrelse og riktig modell som passer til kroppen.
Gjest laPistola Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Hvis du skal få noe som helst ut av det må du kjøpe silikoninnlegg så du har noe og « bære på». Vi holder ut ved og kjøpe en god bh i riktig størrelse og passform . ( veldig mange kvinner bruker dårlig bh i feil str, og det er ofte da det klages over vonde nakker/ skuldre , at det er stramt og ubehagelig osv)
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Hvis en BH skal klare å holde store bryster oppe må den sitte ordentlig stramt rundt brystkassen. Så finn et pulsbelte eller et eller annet belte du kan feste så stramt om brystkassen at du bare så vidt får presset inn én finger mellom beltet og kroppen, da sitter det riktig. Vær obs på at dette kan hemme pusten noe, og at du må være nøye med å puste med magen. Anonymkode: 478be...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå