AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Hei! Skulle gjerne fått hjelp/tips til å utforme et godt etisk dilemma til en oppgave som skal skrives. Noe ala «venninnen/kollegaen min stjeler - skal jeg si ifra til sjefen eller ikke?» bare noe mer originalt. Alt av tips/forslag tas imot med stor takk Hilsen stressa student🤪 Anonymkode: 160a2...7b4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 "Jeg syns det er vanskelig å gjøre skoleoppgavene selv, er det innafor å spørre om andre kan finne på oppgaven for meg på et internettforum?" Anonymkode: 262de...343 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: "Jeg syns det er vanskelig å gjøre skoleoppgavene selv, er det innafor å spørre om andre kan finne på oppgaven for meg på et internettforum?" Anonymkode: 262de...343 Så hyggelig du er da. Må da være ok å spørre om input til problemstilling når man står fast, ber ingen om å skrive hele oppgaven. Anonymkode: 160a2...7b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå