Gå til innhold

Er det bare jeg som har en baby som bæsjer lite?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

H*n kan bæsje 1-2 ganger om dagen, Max 4 ganger men det skjer ikke ofte. Noen ganger må jeg vente ett par dager I mellom, før det kommer ny bæsjebleie. Jeg fullammer og har kjempe masse melk, og ammer baby mange ganger om dagen, alt fra 10 til 20 ganger om dagen. Baby har mange våte bleier om dagen. Er det noen flere som er I samme situasjon? Er dette normalt?

Anonymkode: cc533...cc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Baby er forresten snart 4 mnd. 

Skrevet

Jeg minnes det er ganske vanlig med en periode der babyen kan bæsje så sjeldent som én gang i uka. Så det ville jeg ikke stresset med. Min startet med å ha maaaange bæsjebleier om dagen, til å plutselig gå 8 dager mellom bæsjebleiene. Det var vel rundt samme tiden som du skriver om. Når vi startet med fast føde, tok antallet seg opp til ca 1 bæsjebleie om dagen, noen gang opptil 3.

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi bæsjer ca hver 4-5 dag. Ingen problemer med tarm, bare hennes mønster.

Anonymkode: 53ef2...260

Skrevet

Ja, det er normalt om du fullammer😊

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Mrs Kaizer said:

Ja, det er normalt om du fullammer😊

Tusen takk. Ja jeg fullammer h*n har mange våte bleier og er ellers I god form er bare det at h*n ikke bæsjer mye.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde baby som bæsjet 10 ganger i døgnet, min venninne hadde baby som bæsjet hver tiende dag. Vi fikk begge beskjed om at det er helt normalt og ikke farlig. 

Anonymkode: cc544...add

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en fabelaktig periode der mini bæsjet hver søndag, økte litt når begynte med fast føde og stabilisert seg på ca en gang for dagen nå som hen er ett. Bare å nyte at du ikke har en superpooper

Anonymkode: b97c9...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Babyer som fullammes kan gå opptil 10 dager uten avføring. Babyer som får mme derimot bør ha avføring daglig.

Anonymkode: 1bad8...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...