Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har hørt mye om love spells, og spør ikke hvorvidt det er galt eller farlig.

Jeg urer på, fungerer det, fungerer love spells? Og er love spells noe alle kan gjøre selv eller kaste?

Anonymkode: 24370...646

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lawyam
Skrevet

Fungerer ikke. Du kan gjøre det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at å "jage" etter noen - både fysisk, emosjonelt og "energimessig" (... eller hva man skal kalle det) - heller har motsatt virkning. Det er bedre å ha troen på at det som er ment for deg, vil komme til deg. Altså innen rimelighetens grenser. Er man interessert i noen, så kan det være en fordel å vise det. Men desperasjon har aldri fått noen på kroken! Hvis du må drive trolldom for å få noen til å like deg, så kan man jo spørre seg om det er det rette ...?

Anonymkode: 657ac...ea4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurt å holde seg unna. Om det virker eller ikke vet man ikke. Tanker er energi, og man kan påvirke andre på avstand ved hjelp av sinnet. Det er mye i tankens kraft. Visualisering er veldig kraftig. Så spørs det hvor mye man tror på det man gjør. Tror man nok kan man påvirke mye.

Anonymkode: 44389...d8e

Skrevet

Jeg tror min mann må ha brukt noe slikt på meg. Den kjærligheten var ikke logisk iallefall. 😆

Nei jeg tror nok egentlig ikke på slikt, men samtidig kan jo det å virkelig tro på noe påvirke mentaliteten, så kanskje det til en viss grad virker for dem som virkelig tror?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...