AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Npr har dere fått beskjed om at hodet har festet seg? Jeg er gravid, og har allerede i uke 28 fått beskjed om at hodet til babyen er nede, men ikke at det er festet. Jeg skjønner at det er veldig individuelt og at det behøver ikke å feste seg før det nærmer seg termin. Anonymkode: ddefd...055
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Kommer litt an på om du er førstegangs fødende, da fester hode gjerne seg og ofte tidligere. Men hos fleregangsfødende tar det gjerne lengere tid og det fester seg kanskje ikke før helt mot slutten. Jeg er 3 gangs og min ligger i seteleie, fått beskjed om at det nok er fordi han har så god plass etter storebror som var nokså stor. Anonymkode: fc6fd...2cf
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Jeg er førstegangsfødende og er 3 dager over termindato nå. Mini har ligget med hode ned siden uke 28, men er fremdeles ikke helt festet. Fikk beskjed om at det ikke alltid festes før fødselen begynner og at det da dyttes enda lenger ned. Anonymkode: 50a3c...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå