Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når var dere intime for aller siste gang i bruddfasen? Kan man ha sex ene dagen og så er forholdet over for alltid den neste? Hvordan gjorde dere det? Og visste du da at dette var aller siste gang dere var intime?

Anonymkode: 98515...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ønsker du å ha sex med noen en aller siste gang om du har tenkt til å gjøre det slutt? Slik type intimitet ryker ofte lenge før det oppstår et brudd. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke det, men hvordan vet man forholdet er slutt om man fortsatt har sex?

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde et ryddig brudd, og måtte bo sammen til jeg fant et sted å kjøpe. I flytte og pakkeprosessen, var det en dag jeg fikk lyst. Jeg strøk henne på baken, og sa at det var noe jeg kunne tenkt meg å gjøre for siste gang.  Av en merkelig grunn tolket hun det dit at det var analt jeg mente, noe hun ellers ikke liker. Men joda, det ville hun... 

En uke senere var jeg ferdig til å overnatte i ny bolig,  og da ble vi enig om at nå puler vi en siste gang,  og så hinter vi aldri mer om det. Pga felles unger, omgås vi jo av og til, men nå to år etterpå kjenner jeg ikke en trevl av tiltrekning til henne.  

Anonymkode: cc2cb...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex i timene etter at det ble slutt. Jeg trodde vel ikke egentlig på at han mente å slå opp, for vi hadde ikke krangla, han hadde vært litt småsur men jeg trodde det var pga jobb. Så i mine øyne var vi fortsatt sammen da vi hadde sex den kvelden. Så våkna jeg neste morgen og bare helvete, jeg tror han mente det... Og da ble jeg helt kald, tror han ble litt skremt. 

Anonymkode: dc80c...c71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv ble dumpet bare dager etter. Kjente dette ikke var greit. Fra å elske meg ene dagen til dumping par dager etter. Ble så lei meg. Nå dater jeg en ny og er redd for det samme. Hva om vi har så fin intimitet så bare dumper han meg i morgen liksom. Jeg ønsker ikke være intim pga dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex siste gang i 2015, slutt i 2021. 

Anonymkode: 7058c...e44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sex siste gang i 2015, slutt i 2021. 

Anonymkode: 7058c...e44

Oi. Hvordan har det seg? Min eks dumpet meg og kom tilbake 2 dager etter for bare sex. 😏🙄😑

AnonymBruker
Skrevet

Sex sist I januar. Slutt I mars. Ryddig og greit. 

Anonymkode: 9eb68...14d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sex sist I januar. Slutt I mars. Ryddig og greit. 

Anonymkode: 9eb68...14d

Får du ikke lyst til å kontakte eksen for en siste gang?

AnonymBruker
Skrevet

Kjekt med et lite knull føt en går hvert til sitt. Er jo kun sex, det kan en fint ha uten noe følelser.  

M 45

Anonymkode: 497d3...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hatt sex på over 2 år da jeg heiv han ut. Kunne aldri fallt meg inn å hatt sex m han en siste gang v brudd 🤢🤢 

Anonymkode: ad2cf...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell fra relasjon til relasjon. 

Med første 1: sex siste gangen 8 måneder før det ble slutt. Eller, det vil si før vi tok praten, forholdet hadde jo vært dødt i lang tid. 

Nr 2: Sex to netter før han dro meg opp av senga å ba meg komme meg ut, for han hadde truffet en ny dame. Han prøvde riktignok igjen en stund etter dette, men selvsagt fullstendig uaktuelt når han behandlet meg på den bedrite måten.

Nr 3: Dette var bare en ff (ifl han, han var visst ikke klar for et forhold), sex ca 1 uke før jeg traff samboer. Siden ff vinglet så voldsomt i følelsene, men sa han ikke var klar for et forhold, så tok jeg heller ikke relasjonen så høytidelig. Det gjorde visst plutselig han, da jeg fikk kjæreste..

Anonymkode: b1eeb...14f

Skrevet

Hadde sex med to av eksene etter at det ble slutt, men det var veldig tydelig fra begges ståsted, min og deres, at det ikke var en ny begynnelse av noe slag, heller et slags endelig farvel, noen måneder etter bruddet. Men i begge tilfeller tror jeg det opplevdes verre for dem enn for meg, for jeg har det som regel veldig tøft rett etter bruddet, mens de gikk rett på singellivet. Nærmest på byen med kameratgjengen dagen etter. Noe som høres helt vilt ut for meg! Så jeg kan huske at de var veldig triste når vi møttes igjen - antakelig, i etterkant, har jeg kommet frem til at det var fordi det da gikk opp for dem at det var faktisk var en kjærlighetssorg i bunn der et sted. Så jeg husker at sexen var veldig rar, og ikke intens eller noe sånn som man skulle tro. For meg var det veldig greit, fordi jeg da kjente at det ikke var det samme lenger og jeg kunne begynne å gå videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...