AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 I frustrasjon ga jeg opp ammingen og ga kun flaske i 2 døgn. Hadde sinnsykt spreng, steinharde bryst og smerter konstant og håndmelket ut det verste sprenget. Gikk også med stram sports-bh. Så angret jeg meg da, og begynte ammingen igjen. Det verste sprenget var da over, men hadde fulle bryst. Babyen tømte begge bryst, og etter det har de vært tomme. Er det mulig å få tilbake melken nå, eller er det forseint? Prøvde å pumpe litt i kveld, men da kom det kun noen dråper. Anonymkode: 4f6a0...d44
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Ja, powerpumping! Google det, hvis du ikke vet hva det er. Det er ikke sjelden det skjer at kvinner ikke får ammet på en stund, ofte pga sykdom ol. Ikke lag noe big deal ut av det i hodet ditt, og jobba på, så går det så fint så!❤️ lykke til! Anonymkode: 7320f...b03 1
GulSitron Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Ja. Legg til baby oftere, gjerne før og etter flaske - og pump deg jevnlig. Mener jeg leste på ammehjelpen sine sider at heltømming av brystene flere enn en gang i uka øker produksjonen. (du kan spørre på ammehjelpgruppa på Facebook eller på hjemmesiden dems) 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 GulSitron skrev (19 timer siden): Ja. Legg til baby oftere, gjerne før og etter flaske - og pump deg jevnlig. Mener jeg leste på ammehjelpen sine sider at heltømming av brystene flere enn en gang i uka øker produksjonen. (du kan spørre på ammehjelpgruppa på Facebook eller på hjemmesiden dems) Ved pumping, skal jeg fortsette å pumpe selv om det ikke kommer ut noe, eller bare stoppe da? Anonymkode: 4f6a0...d44
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ved pumping, skal jeg fortsette å pumpe selv om det ikke kommer ut noe, eller bare stoppe da? Anonymkode: 4f6a0...d44 Les om det hos ammehjelpen. Men du skal fortsette i intervaller på ca 20 min og gjennom natta. Anonymkode: 26b30...075 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Lykke til ! Heier på deg 😎 Anonymkode: da9b0...fef
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: I frustrasjon ga jeg opp ammingen og ga kun flaske i 2 døgn. Hadde sinnsykt spreng, steinharde bryst og smerter konstant og håndmelket ut det verste sprenget. Gikk også med stram sports-bh. Så angret jeg meg da, og begynte ammingen igjen. Det verste sprenget var da over, men hadde fulle bryst. Babyen tømte begge bryst, og etter det har de vært tomme. Er det mulig å få tilbake melken nå, eller er det forseint? Prøvde å pumpe litt i kveld, men da kom det kun noen dråper. Anonymkode: 4f6a0...d44 Du har ikke mistet all melken. Bare fortsett å tilby brystet til baby. Anonymkode: c4dc8...67c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå