AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer to, men jeg ammer fortsatt nummer 1. er redd ammingen kan ødelegge gjøre sånn at jeg MA. Nummer en er 6 måneder og jeg ammer hver dag. Jeg har lest at amming/pumping kan sette i gang fødsel. Nå er jeg veldig bekymret. Jeg vil ikke miste babyen i magen. Andre som har vært borti dette? Anonymkode: b3c98...d52
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Du setter ikke i gang spontanabort av amming. Babyen på 6 mnd trenger fremdeles melka di. Anonymkode: 0b077...d8f 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du setter ikke i gang spontanabort av amming. Babyen på 6 mnd trenger fremdeles melka di. Anonymkode: 0b077...d8f Ja, jeg vil gjerne amme så lenge som mulig. Ok. Blir bare litt bekymret når jeg tenker på slike ting. Anonymkode: b3c98...d52
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Amming kan ikke gjøre noe negativt for fosteret. Det er heller motsatt, å bli gravid igjen gjør ofte at man får mindre melk eller mister melka (blir det samme som hvis man begynner på p-piller).
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 For de aller aller fleste er det ingen problem å amme mens man er gravid! Mange som ammer gjennom hele svangerskap, og som i tillegg tandemammer etter fødsel. Ammet selv første barnet til jeg var 3 mnd på vei med andre (førstemann var endel eldre enn ditt barn da). Om du fortsetter å være bekymret ville jeg luftet tankene med jordmor etter hvert, hun har garantert beroligende ord å komme med ☺️ Anonymkode: c2389...59a 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå): Amming kan ikke gjøre noe negativt for fosteret. Det er heller motsatt, å bli gravid igjen gjør ofte at man får mindre melk eller mister melka (blir det samme som hvis man begynner på p-piller). Ok. Har fremdeles mye melk og de fyller seg fort i løpet av en times tid, er 11+/- uker på vei. Anonymkode: b3c98...d52
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer to, men jeg ammer fortsatt nummer 1. er redd ammingen kan ødelegge gjøre sånn at jeg MA. Nummer en er 6 måneder og jeg ammer hver dag. Jeg har lest at amming/pumping kan sette i gang fødsel. Nå er jeg veldig bekymret. Jeg vil ikke miste babyen i magen. Andre som har vært borti dette? Anonymkode: b3c98...d52 For de aller fleste går det helt fint å amme som gravid. Snakk med jordmor om du er bekymret. Anonymkode: eacd0...af7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For de aller aller fleste er det ingen problem å amme mens man er gravid! Mange som ammer gjennom hele svangerskap, og som i tillegg tandemammer etter fødsel. Ammet selv første barnet til jeg var 3 mnd på vei med andre (førstemann var endel eldre enn ditt barn da). Om du fortsetter å være bekymret ville jeg luftet tankene med jordmor etter hvert, hun har garantert beroligende ord å komme med ☺️ Anonymkode: c2389...59a Takk ❤️ Ja, har kontroll om ikke så lenge 😊 Anonymkode: b3c98...d52
Cer3s Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 Så lenge du ikke går rielignende følelser er det bare å amme fortalte min jordmor 😊
Flowerlover Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nummer to, men jeg ammer fortsatt nummer 1. er redd ammingen kan ødelegge gjøre sånn at jeg MA. Nummer en er 6 måneder og jeg ammer hver dag. Jeg har lest at amming/pumping kan sette i gang fødsel. Nå er jeg veldig bekymret. Jeg vil ikke miste babyen i magen. Andre som har vært borti dette? Anonymkode: b3c98...d52 Her ammet jeg 2 åringen min I hele svangerskapet mitt men h*n trengte ikke like mye melk som en 6 mnd gammel baby men det gikk fint🙂
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #11 Skrevet 18. april 2021 Flowerlover skrev (1 minutt siden): Her ammet jeg 2 åringen min I hele svangerskapet mitt men h*n trengte ikke like mye melk som en 6 mnd gammel baby men det gikk fint🙂 Så bra. ❤️ Anonymkode: b3c98...d52
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #12 Skrevet 18. april 2021 Cer3s skrev (7 minutter siden): Så lenge du ikke går rielignende følelser er det bare å amme fortalte min jordmor 😊 Har ikke kjent noe til det... hadde litt festeblødning, men har ingen andre symptomer. Anonymkode: b3c98...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå