AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Jeg har noen få bekjente og venner som jeg omgås (la oss se vekk fra koronarestriksjoner hvis dette har påvirket ditt sosiale liv det siste året). Men hver gang jeg er utendørs i parken så ser jeg liksom flokker med venner, og så lurer jeg på er det dette som er vanlig og jeg som er unormal som ikke har så mange? Er det kanskje slik at de som bruker parken er de som nettopp har mye venner. Jeg hører jo fra noen av mine venner at de har flere gjenger osv, jeg har bare de som er mine venner, noen her noen der. Til sammen har jeg 4-5 jeg kan omgås på månedlig basis, kanskje vi møtes 3-4 ganger, kanskje bare 1. Det er jo ikke så mye når jeg tenker meg om ... Hva er vanlig? Anonymkode: 51dd4...24a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Jeg er som deg, vi er vanlige men ikke like synlige som store gjenger. Anonymkode: 5f838...79c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Og det er ikke en lek om å være populær - trolig trives du med tettere bånd til vennene dine enn du kan ha i en (flere) store gjenger https://www.gallup.com/cliftonstrengths/en/252311/relator-theme.aspx Anonymkode: 5f838...79c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og det er ikke en lek om å være populær - trolig trives du med tettere bånd til vennene dine enn du kan ha i en (flere) store gjenger https://www.gallup.com/cliftonstrengths/en/252311/relator-theme.aspx Anonymkode: 5f838...79c AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er som deg, vi er vanlige men ikke like synlige som store gjenger. Anonymkode: 5f838...79c Ja, du sier noe om at man er ikke like synlig. Det er vel det at jeg har begynt å tenke på om jeg kanskje går glipp av noe, og er ganske upopulær og lite likt. Jeg er ikke opptatt av å være motstykket, populær, men jeg vil jo ikke være unormal heller. Jeg husker at på vgs så var vi sammen i store gjenger og det var artig det, men etter at jeg begynte å studere så ble det færre og færre. Mange jeg studerer med nå har fortsatt store gjenger, og deltar i kor og bandy osv. Jeg har alenehobbyer og føler meg ofte en del ensom, uten at jeg gjør noe for å få en gjeng. Så ja, jeg vet ikke føler vel at dette er litt sårt, og om det er noe galt med meg. TS Anonymkode: 51dd4...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå