Gjest Elize Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 hei jenter og gutter! jeg lurer på hva det smarteste valget du har tatt i livet var?for min del var det: 1. å endelig få somlet meg til å få tatt en den utdannelsen jeg har drømt om lenge 2. ha guts nok til å bryte ut av et MEGET destruktivt forhold! hva med dere,hva er det eller de smarteste valgene du har tatt i livet?
Ling Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 (endret) Jeg valgte riktig skole i forbindelse med min utdannelse. Endret 31. august 2005 av Ling
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Jeg vil vel heller si at livet mitt til nå preges av heller ikke så smarte valg. Jeg finner det nesten vanskelig å finne et smart valg jeg har gjort , men jeg skal prøve. Å bli sykepleier, dette hadde jeg hatt lyst til lenge. Jeg går nå siste året. Å kjøpe leilighet mens prisene ennå var litt lave. Å kjøpe verdens beste hund Jeg tror ikke jeg klarer å finne andre smarte valg jeg har gjort, det måtte bli å ta avstand til et dårlig miljø og narkotika da Egentlig kanskje det smarteste valget jeg har gjort.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Å flytte tilbake til 'kjedelige' Norge istedet for å bli boende i Amsterdam. Ser nå, etter en god del tviling, at det var riktig likevel!
Gjest egoisten Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Mitt smarteste valg var å flytte langt langt hjemmefra da jeg var 18 for å komme unna mine foreldres dårlige påvirkning.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 Å tørre stole på meg selv og det jeg mener er riktig og handle deretter uten å dobbeltsjekke det med noen!
Gjest Anonym her... Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 - Å bryte ut av et destruktivt forhold (noen år siden nå) - Å kjøpe meg leilighet da jeg var redd for å 'bo meg ihjel' - tjente MYE på det - Å ikke gjennomføre den planlagte aborten Men jeg har gjort en del dårlige valg også, også noen det ikke går an å endre på nå
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #9 Skrevet 31. august 2005 1. Skilte meg. 2. "sa opp" uførepensjon og begynte i jobb. 3. giftet meg med mannen
Gjest Dum Perignon Skrevet 31. august 2005 #10 Skrevet 31. august 2005 Å gi bånn gass da jeg ble hodestups forelsket i ei flott jente som var på sommerjobbintervju hos oss. Ellers, sånn av uviktige ting, var det smart å bruke arven etter verdens mest plagsomme grandtante til å kjøpe hus og hytte for 13 år siden.
Ling Skrevet 31. august 2005 #11 Skrevet 31. august 2005 Jeg vil vel heller si at livet mitt til nå preges av heller ikke så smarte valg. Jeg finner det nesten vanskelig å finne et smart valg jeg har gjort , men jeg skal prøve. Å bli sykepleier, dette hadde jeg hatt lyst til lenge. Jeg går nå siste året. Å kjøpe leilighet mens prisene ennå var litt lave. Å kjøpe verdens beste hund Jeg tror ikke jeg klarer å finne andre smarte valg jeg har gjort, det måtte bli å ta avstand til et dårlig miljø og narkotika da Egentlig kanskje det smarteste valget jeg har gjort. ← Smarte valg er det som er smarte valg for DEG! Og da har du jo klart deg fint - synes nå jeg da!
Ling Skrevet 31. august 2005 #12 Skrevet 31. august 2005 (endret) Å gi bånn gass da jeg ble hodestups forelsket i ei flott jente som var på sommerjobbintervju hos oss. Ellers, sånn av uviktige ting, var det smart å bruke arven etter verdens mest plagsomme grandtante til å kjøpe hus og hytte for 13 år siden. ← Første avsnitt: Andre avsnitt: Endret 31. august 2005 av Ling
Gjest synseren Skrevet 31. august 2005 #13 Skrevet 31. august 2005 Å satse på samboeren min er mitt viktigste valg. Det koselige hjemmet vi har bygget opp sammen er også viktig for meg. At jeg har bestemt meg for å vinne over angsten er kjempeviktig valg. Og at jeg er blitt deleier i en hytte som har vært i familien min i siden 1945 er viktig for meg.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #14 Skrevet 31. august 2005 Det smarteste jeg har gjort var å slutte med den utdannelsen jeg drev på og begynnte på en helt annen utdannelse
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #15 Skrevet 31. august 2005 Det smarteste jeg har gjort, var å reise rundt som backpacker fra jeg var 19-25 år. Mange tar jo utdannelse i disse årene, men for meg var det helt riktig å vente med å ta en utdannelse.
Gjest LoisLane Skrevet 31. august 2005 #16 Skrevet 31. august 2005 Det smarteste jeg har gjort er å holde fast på kjæresten min de årene da det så veldig mørkt ut.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #17 Skrevet 31. august 2005 Å drite i hva andre synes jeg burde gjøre og begynne å tenke på hva JEG ville gjøre i stedet. Det var mitt smarteste valg.
Gjest Spacegirl Skrevet 31. august 2005 #18 Skrevet 31. august 2005 Syns det er litt vanskelig å finne smarte valg jeg har gjort. Mye har gått skeis opp gjennom årene. Men jeg må vel si som Foxylady, at det var et smart valg å komme meg unna et dårlig miljø og narkotika. Det var nok også smart å flytte fra storbyen og ut på landet, for her trives jeg utrolig mye bedre
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2005 #19 Skrevet 31. august 2005 1. At jeg gutset og kapret kjæresten (nå samboeren ) 2. At jeg torte å ta kontakt med noen ang mine psykiske vansker. 3. At vi torte å kjøpe huset som vi kommer til å tjene gode penger på når vi skal selge. Har vært littegranne smart innimellom da, men det er sjeldent det skjer!
Gjest -Mina- Skrevet 31. august 2005 #20 Skrevet 31. august 2005 å søke hjelp for å komme meg ut av spiseforstyrrelsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå