Gå til innhold

det smarteste valget du har tatt i livet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter og gutter!

jeg lurer på hva det smarteste valget du har tatt i livet var?for min del var det:

1. å endelig få somlet meg til å få tatt en den utdannelsen jeg har drømt om lenge

2. ha guts nok til å bryte ut av et MEGET destruktivt forhold!

hva med dere,hva er det eller de smarteste valgene du har tatt i livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg valgte riktig skole i forbindelse med min utdannelse.

Endret av Ling
Skrevet

Jeg vil vel heller si at livet mitt til nå preges av heller ikke så smarte valg. Jeg finner det nesten vanskelig å finne et smart valg jeg har gjort , men jeg skal prøve.

Å bli sykepleier, dette hadde jeg hatt lyst til lenge. Jeg går nå siste året.

Å kjøpe leilighet mens prisene ennå var litt lave.

Å kjøpe verdens beste hund :)

Jeg tror ikke jeg klarer å finne andre smarte valg jeg har gjort, det måtte bli å ta avstand til et dårlig miljø og narkotika da ;) Egentlig kanskje det smarteste valget jeg har gjort.

Skrevet

Å flytte tilbake til 'kjedelige' Norge istedet for å bli boende i Amsterdam. Ser nå, etter en god del tviling, at det var riktig likevel!

Gjest egoisten
Skrevet

Mitt smarteste valg var å flytte langt langt hjemmefra da jeg var 18 for å komme unna mine foreldres dårlige påvirkning.

Skrevet

Å tørre stole på meg selv og det jeg mener er riktig og handle deretter uten å dobbeltsjekke det med noen! :)

Gjest Anonym her...
Skrevet

- Å bryte ut av et destruktivt forhold (noen år siden nå)

- Å kjøpe meg leilighet da jeg var redd for å 'bo meg ihjel' - tjente MYE på det

- Å ikke gjennomføre den planlagte aborten

Men jeg har gjort en del dårlige valg også, også noen det ikke går an å endre på nå :tristbla:

Skrevet

1. Skilte meg.

2. "sa opp" uførepensjon og begynte i jobb.

3. giftet meg med mannen

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Å gi bånn gass da jeg ble hodestups forelsket i ei flott jente som var på sommerjobbintervju hos oss.

Ellers, sånn av uviktige ting, var det smart å bruke arven etter verdens mest plagsomme grandtante til å kjøpe hus og hytte for 13 år siden.

Skrevet
Jeg vil vel heller si at livet mitt til nå preges av heller ikke så smarte valg. Jeg finner det nesten vanskelig å finne et smart valg jeg har gjort  , men jeg skal prøve.

Å bli sykepleier, dette hadde jeg hatt lyst til lenge. Jeg går nå siste året.

Å kjøpe leilighet mens prisene ennå var litt lave.

Å kjøpe verdens beste hund :)

Jeg tror ikke jeg klarer å finne andre smarte valg jeg har gjort, det måtte bli å ta avstand til et dårlig miljø og narkotika da ;) Egentlig kanskje det smarteste valget jeg har gjort.

Smarte valg er det som er smarte valg for DEG! Og da har du jo klart deg fint - synes nå jeg da! :klappe:

Skrevet (endret)
Å gi bånn gass da jeg ble hodestups forelsket i ei flott jente som var på sommerjobbintervju hos oss.

Ellers, sånn av uviktige ting, var det smart å bruke arven etter verdens mest plagsomme grandtante til å kjøpe hus og hytte for 13 år siden.

Første avsnitt: :klappe:

Andre avsnitt: :sjarmor:

Endret av Ling
Gjest synseren
Skrevet

Å satse på samboeren min er mitt viktigste valg.:hjerter_rundt: Det koselige hjemmet vi har bygget opp sammen er også viktig for meg. At jeg har bestemt meg for å vinne over angsten er kjempeviktig valg. Og at jeg er blitt deleier i en hytte som har vært i familien min i siden 1945 er viktig for meg.

Skrevet

Det smarteste jeg har gjort var å slutte med den utdannelsen jeg drev på og begynnte på en helt annen utdannelse :)

Skrevet

Det smarteste jeg har gjort, var å reise rundt som backpacker fra jeg var 19-25 år.

Mange tar jo utdannelse i disse årene, men for meg var det helt riktig å vente med å ta en utdannelse.

Gjest LoisLane
Skrevet

Det smarteste jeg har gjort er å holde fast på kjæresten min de årene da det så veldig mørkt ut.

Skrevet

Å drite i hva andre synes jeg burde gjøre og begynne å tenke på hva JEG ville gjøre i stedet.

Det var mitt smarteste valg.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Syns det er litt vanskelig å finne smarte valg jeg har gjort. Mye har gått skeis opp gjennom årene. Men jeg må vel si som Foxylady, at det var et smart valg å komme meg unna et dårlig miljø og narkotika. Det var nok også smart å flytte fra storbyen og ut på landet, for her trives jeg utrolig mye bedre :)

Skrevet

1. At jeg gutset og kapret kjæresten (nå samboeren :))

2. At jeg torte å ta kontakt med noen ang mine psykiske vansker.

3. At vi torte å kjøpe huset som vi kommer til å tjene gode penger på når vi skal selge.

Har vært littegranne smart innimellom da, men det er sjeldent det skjer! ;)

Skrevet

å søke hjelp for å komme meg ut av spiseforstyrrelsen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...