AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Del Skrevet 18. april 2021 Noen som har erfaring med rillet terassebord? Hva er fordelen, evt ulempen? Er det like god/bedre holdbarhet som bord uten riller? De med riller er ca 50% dyrere hos feks. Byggmax. Det jeg lurer på er om det er verdt pengene? Anonymkode: 664de...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 19. april 2021 #2 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg liker ikke riller. Ubehagelig å stå på barbeint. Tror faktisk jeg ville betalt litt ekstra for å slippe riller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Del Skrevet 19. april 2021 Med riller er mye mer sklisikkert. Anonymkode: 01a1d...c2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Del Skrevet 19. april 2021 Uten riller er enklere å rengjøre og tørker fortere. Fuktighet og urenheter gir råte, som etter min erfaring er det som tar knekken på terrasser. Vi har aldri hatt problem med glatt terrasse. Anonymkode: 49fc3...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå