Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ennå i første trimester og andre graviditet, men denne gangen har halsbrannen vært verre enn kvalmen. Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Jeg spiser lite fet mat, jeg er mye i aktivitet, men likevel kommer den snikende hele tida, selv når jeg spiser yoghurt naturell. Noe annet som funker enn å ta en tur på apoteket? Vil helst slippe å ta piller for alt mulig. 

Anonymkode: cee42...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banan hjelper meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ennå i første trimester og andre graviditet, men denne gangen har halsbrannen vært verre enn kvalmen. Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Jeg spiser lite fet mat, jeg er mye i aktivitet, men likevel kommer den snikende hele tida, selv når jeg spiser yoghurt naturell. Noe annet som funker enn å ta en tur på apoteket? Vil helst slippe å ta piller for alt mulig. 

Anonymkode: cee42...90d

Gaviscon mixtur har hjulpet mange gravide mot halsbrann.

Skrevet

Lovehearts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Varm sjokolademelk, men aller best er novaluzid fra apoteket. Gaviscon smaker høgg, mens novaluzid smaker bare kritt og funker mye bedre :)

Anonymkode: 7c408...a2a

Skrevet

Jeg slet mye med halsbrann om natten, og det som hjalp meg var å drikke et lite glass melk hver kveld før jeg la meg. Det fjernet ikke halsbrannen helt, men det hjalp ganske mye allikevel. Kanskje ta en slurk melk etter måltid?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...