Gå til innhold

Fastlegen min ser på rumpa mi hver gang jeg er hos han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen min er kanskje i 40-årene og når jeg kommer inn på rommet eller snur meg så ser han på rumpa mi. Jeg syns det er litt ubehagelig da jeg er 23 år og føler jeg ikke kan ta på meg tettsittende bukse uten å bli glanet på? Flere som syns dette er ubehagelig?

Anonymkode: fda9b...eae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kanskje han vil sjekke hemoridene dine

Anonymkode: d7784...696

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fastlegen min er kanskje i 40-årene og når jeg kommer inn på rommet eller snur meg så ser han på rumpa mi. Jeg syns det er litt ubehagelig da jeg er 23 år og føler jeg ikke kan ta på meg tettsittende bukse uten å bli glanet på? Flere som syns dette er ubehagelig?

Hvordan vet du at han gjør det hvis du snur deg? Skift fastlege hvis du synes det er ubehagelig.

Anonymkode: 40a34...719

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at han gjør det hvis du snur deg? Skift fastlege hvis du synes det er ubehagelig.

Anonymkode: 40a34...719

Tror du jeg mister synet så fort jeg snur meg? Jeg ser det i øyekroken, herregud for et dumt spørsmål

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ønsketenkning?

Anonymkode: 7dfa1...f44

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er ekkelt, skal jo ikke være sånn. Du kan bytte lege ja. Eventuelt prøve å ta det opp med ham, men det blir jo kanskje bare enda mer ubehagelig for deg. 

Anonymkode: 4703d...d89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ønsketenkning?

Hæ? Tror du jeg kommer hit for å dele fantasier eller er innbilsk? Hvorfor i alle dager skulle jeg ha løyet om dette? 

• Liker 5
Skrevet

Har man ikke på seg tettsittende klær nettopp for å bli sett på? Man kan dessverre ikke styre hvem man klarer å fange blikket til  🙂

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er ekkelt, skal jo ikke være sånn. Du kan bytte lege ja. Eventuelt prøve å ta det opp med ham, men det blir jo kanskje bare enda mer ubehagelig for deg. 

Nei, vil ikke ta det opp. Tenker at han er jo trossalt et menneske han og, og men er jo visuelle dyr. Men kanskje ikke se så åpenbart ned der når han vet jeg kan se at han gjør det

AnonymBruker
Skrevet
youcancallmejune skrev (Akkurat nå):

Har man ikke på seg tettsittende klær nettopp for å bli sett på? Man kan dessverre ikke styre hvem man klarer å fange blikket til  🙂

Hahha hæ? Jeg bruker ikke tettsittende klær for at folk skal stirre på meg nei. Det er jo vanlig å ha på seg jeans? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye å henge seg opp i du.

Anonymkode: 5e838...cd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Tror du jeg kommer hit for å dele fantasier eller er innbilsk? Hvorfor i alle dager skulle jeg ha løyet om dette? 

Så bruk joggebukse i stedet for. Så slipper du sikkert at legen ser på rumpa de 👍

• Liker 5
Skrevet

Hahha hæ? Jeg bruker ikke tettsittende klær for at folk skal stirre på meg nei. Det er jo vanlig å ha på seg jeans? 

Jeg har aldri møtt en kvinne som ikke kjøper jeans etter hvordan rumpa tar seg ut i den. Skal de beundre rumpa si i speilet, eller gjør de det kanskje fordi de bryr seg om hvordan den tar seg ut for andre? ;) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen SKAL se på kroppen din. Hen skal se hvordan du beveger deg, om du har vondter eller andre «skavanker» og funksjonsnedsettelser. Det er altså ingen ting seksuelt, hen gjør bare jobben sin

Anonymkode: 443dd...963

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
youcancallmejune skrev (6 minutter siden):

Hvilken verden lever du i? Man kler seg gjerne i klær som er en blanding av at man synes de er fine, og komfortable. Det betyr ikke at man ønsker å bli stirret på. Stirring er ubehagelig hvis det ikke er ønskelig, og det å kle seg på en bestemt måte, eventuelt helt vanlig, er ikke en invitasjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn ser på ræva til damene. Legg merke til menn som står ute på gaten og venter på kona som er inne og handler. Hver gang en jente går forbi så snur de hodet og studerer rumpa. Det er slik menn er laget. 

Anonymkode: 6b19d...0ec

• Liker 9
Gjest Raffalayla
Skrevet

Du fremstår litt ut som ei som hadde blitt enda mer fornærmet om han ikke kikket..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fastlegen SKAL se på kroppen din. Hen skal se hvordan du beveger deg, om du har vondter eller andre «skavanker» og funksjonsnedsettelser. Det er altså ingen ting seksuelt, hen gjør bare jobben sin

Anonymkode: 443dd...963

Joda litt, men det å glane, kanskje på en seksuell måte, det blir noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet
youcancallmejune skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri møtt en kvinne som ikke kjøper jeans etter hvordan rumpa tar seg ut i den. Skal de beundre rumpa si i speilet, eller gjør de det kanskje fordi de bryr seg om hvordan den tar seg ut for andre? ;) 

Kanskje, og kanskje ikke. Siden man ikke er sikker på at det er ønskelig så bør man ikke glane åpenlyst på andre mennesker. 

• Liker 1
Skrevet

Alle menn ser på ræva til damene. Legg merke til menn som står ute på gaten og venter på kona som er inne og handler. Hver gang en jente går forbi så snur de hodet og studerer rumpa. Det er slik menn er laget. 

Anonymkode: 6b19d...0ec

Og kvinner liker at menn liker rumpene deres, men ikke faen om de vil innrømme det. Det kler seg bare for komfort og for å se fine ut i speilet, nemlig. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...