Gå til innhold

Mødre med adhd? Hvordan takler dere det? Relasjon til samboers barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen mødre her med adhd? Hvordan takler dere familielivet? 
Her har jeg 2 fra før og samboer har en fra før. Jeg føler det blir alt alt alt for mye å forholde seg til meg selv, barna, samboer, hans barn, jobb, husarbeid. Jeg klarer ikke mer. Jeg har så lyst å flytte ut.

tingen er det at jeg bruker enooormt med krefter for å få ting til, vist jeg skal huske noe feks, det er så mye som skjer. Samboer kommer alltid med sånne og sånne kommentarer, herjer helt villt på med ungene, bare stemmen hans blir for mye bråk for meg fordi han har en så kraftig stemme. Jeg er veldig glad i han, vi har ikke bodd sammen mer enn snart et år. Men vet ikke hva jeg føler, vet jeg hadde blitt knust om vi hadde flyttet fra hverandre. Men jeg takler ikke mer snart. Det blir bare for MYE. 
noen som kjenner seg igjen? 
jeg blir veldig fort sliten av meg, og ivertfall når samboer er en høyrystet person eller hva det heter. 
føler jeg ikke får "fred" på en måte. 

prøvde oss på parterapi men fikk ingen gode råd. 

jeg blir klaget på hele tiden at jeg ikke får god nok kontakt med hans barn. Det er vanskelig. 
Jeg har nok å tenke på når jeg kommer fra jobb, mine unger som herjer og styrer på og jeg må løpe som en rakett, lage middag også er det plutselig natt. Jeg er sliten, jeg får ikke gjort alt på en gang. Skal jeg bare overse ungene mine, drite i å lage mat for å fokusere på hans barn? Mye av grunnen til at jeg ikke har fått like bra kontakt med hans barn er pga ting han har sagt og gjort og hvordan han har behandlet sin unge i forhold til mine. Men hovedgrunnen er vel det at det blir for mye for meg, jeg strekker ikke til. Jeg vil bare vekk. Men samtidig ikke. 
føler alle andre takler det så mye bedre... :( 

og det er adhd/add  som ødelegger mye. Fikk vite nå i voksen alder når jeg tok testen på nytt at jeg hadde det mye vanskeligere enn andre. og det merker jeg jo selv og, var derfor jeg tok testen på nytt i voksen alder fordi jeg sleit sånn. 

Anonymkode: b9508...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...