Hatsumomo Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 (endret) Oh shit.. kan det stemme da? Jeg mener, er det ikke spådd fra konspirasjonshold (og de evige pessimister) at verden skal måtte gå med munnbind for evigheten fremover? https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/israelere-faar-lov-til-aa-kaste-maskene.fu1wEbQx6?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row11_pos1 Først uterommet, så blir det vel fjernet i det offentlige rom og dernest overalt. Hva da? Hva skal vi hyle om da? Men vent nå litt, nå vi må være skikkelig konspiratoriske her - for vil det ikke være tilfellet at man fjernet krav om munnbind for å gi oss sauer en liten smak "frihet". Sånn at vi bli så medgjørlige av oss at vi syntes det er er sååå flott at vi faktisk godtar ALT annet fremover. Jepp, vaksinepasset, chipper, mindcontrol etc. Dette går veien, folkens! Endret 18. april 2021 av Hatsumomo 6
freesummer Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 9 minutter siden, Hatsumomo said: Oh shit.. kan det stemme da? Jeg mener, er det ikke spådd fra konspirasjonshold (og de evige pessimister) at verden skal måtte gå med munnbind for evigheten fremover? https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/israelere-faar-lov-til-aa-kaste-maskene.fu1wEbQx6?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row11_pos1 Først uterommet, så blir det vel fjernet i det offentlige rom og dernest overalt. Hva da? Hva skal vi hyle om da? Men vent nå litt, nå vi må være skikkelig konspiratoriske her - for vil det ikke være tilfellet at man fjernet krav om munnbind for å gi oss sauer en liten smak "frihet". Sånn at vi bli så medgjørlige av oss at vi syntes det er er sååå flott at vi faktisk godtar ALT annet fremover. Jepp, vaksinepasset, chipper, mindcontrol etc. Dette går veien, folkens! De får lov å kaste munnbindene fordi nesten alle er blitt tvangsvaksinert. Det er ett vaksine-apartheid i Israel, der man må ha vaksinepass for å jobbe, gå på kafe, delta i sammfunnet. De har ikke lov å reise verken ut eller inn av landet. Myndighetene får vite hvem som ikke er vaksinert. Hvis man vil feks. leie en bolig, kan utleier nekte deg å leie hvis du ikke er vaksinert. Det har vært episoder der folk har vært nærmest voldelige mot ikke vaksinerte. Og ironisk nok fikk ikke de uvaksinerte lov å være med på minnedag for Holocaust ofrene. Jøder var ofre for segregering, forfølgelse. Og nå skjer det samme i staten Israel som ble opprettet for at de skulle føle seg trygge. Så, jeg vet ikke om dette høres så mye bedre ut? 16
Capt. Obvious Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Israel er Israel og det har satt flest vaksiner, så ikke rart at det kan lempe på tiltakene internt nå. Men dette er ikke representativt for Norge der det vil være nødvendig med tiltak i mange, mange år til. Og når pandemien først er ferdig i Norge kommer årene med den sosiale nøden på grunn av tiltakene. Så nei, det er ikke så mye å glede seg til. 1
Rosabløff Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Hatsumomo skrev (1 time siden): Oh shit.. kan det stemme da? Jeg mener, er det ikke spådd fra konspirasjonshold (og de evige pessimister) at verden skal måtte gå med munnbind for evigheten fremover? https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/israelere-faar-lov-til-aa-kaste-maskene.fu1wEbQx6?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row11_pos1 Først uterommet, så blir det vel fjernet i det offentlige rom og dernest overalt. Hva da? Hva skal vi hyle om da? Men vent nå litt, nå vi må være skikkelig konspiratoriske her - for vil det ikke være tilfellet at man fjernet krav om munnbind for å gi oss sauer en liten smak "frihet". Sånn at vi bli så medgjørlige av oss at vi syntes det er er sååå flott at vi faktisk godtar ALT annet fremover. Jepp, vaksinepasset, chipper, mindcontrol etc. Dette går veien, folkens! Heldiggriser! Blir spennende å følge med på Israel fremover, for å se om det høye antallet vaksiner fører til flokkimmunitet. Det er også spennende å følge med på mutasjonene og hvordan vaksinene virker. Jeg velger å være optimistisk, og håper vi kan kaste munnbindene her i Norge om ikke alt for lenge. Flere år med nød i Norge blir litt for dramatisk for meg. 4
freesummer Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 2 hours ago, Rosabløff said: Heldiggriser! Blir spennende å følge med på Israel fremover, for å se om det høye antallet vaksiner fører til flokkimmunitet. Det er også spennende å følge med på mutasjonene og hvordan vaksinene virker. Jeg velger å være optimistisk, og håper vi kan kaste munnbindene her i Norge om ikke alt for lenge. Flere år med nød i Norge blir litt for dramatisk for meg. Ja de har det kjempefint der. Med rettigheter for vaksinerte og lite rettigheter for uvaksinerte. Virker som et trygt og hyggelig sted å være. 9
Stonegiant Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 3 hours ago, freesummer said: De får lov å kaste munnbindene fordi nesten alle er blitt tvangsvaksinert. Det er ett vaksine-apartheid i Israel, der man må ha vaksinepass for å jobbe, gå på kafe, delta i sammfunnet. De har ikke lov å reise verken ut eller inn av landet. Myndighetene får vite hvem som ikke er vaksinert. Hvis man vil feks. leie en bolig, kan utleier nekte deg å leie hvis du ikke er vaksinert. Det har vært episoder der folk har vært nærmest voldelige mot ikke vaksinerte. Og ironisk nok fikk ikke de uvaksinerte lov å være med på minnedag for Holocaust ofrene. Jøder var ofre for segregering, forfølgelse. Og nå skjer det samme i staten Israel som ble opprettet for at de skulle føle seg trygge. Så, jeg vet ikke om dette høres så mye bedre ut? Jo, det høres faktisk jævlig bra ut! Massevaksinering i en vannvitt fart, og tung sosial stigmatisering av vaksinemotstandere (som er farlige for sine nærmeste) høres for meg ut som en perfekt fremgangsmåte for å komme seg over pandemien. Synd og skam at vi ikke har gjort det samme i Norge. Jeg vil ha tilbake friheten min, og disse vaksinemotstanderne ser ut til å arbeide aktivt i mot den. 8
Xstrella Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 (endret) Er dødsfall av vaksinerte rapportert inn noe sted? Er de under 18 også vaksinert? De valsinerte smitter ikke andre? Og de som har hatt Covid kan ikke få det på ny? Mange spm her. Endret 19. april 2021 av Xstrella
Mekkapekka Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 freesummer skrev (14 timer siden): De får lov å kaste munnbindene fordi nesten alle er blitt tvangsvaksinert. Det er ett vaksine-apartheid i Israel, der man må ha vaksinepass for å jobbe, gå på kafe, delta i sammfunnet. De har ikke lov å reise verken ut eller inn av landet. Myndighetene får vite hvem som ikke er vaksinert. Hvis man vil feks. leie en bolig, kan utleier nekte deg å leie hvis du ikke er vaksinert. Det har vært episoder der folk har vært nærmest voldelige mot ikke vaksinerte. Og ironisk nok fikk ikke de uvaksinerte lov å være med på minnedag for Holocaust ofrene. Jøder var ofre for segregering, forfølgelse. Og nå skjer det samme i staten Israel som ble opprettet for at de skulle føle seg trygge. Så, jeg vet ikke om dette høres så mye bedre ut? Har du link? Ble nyskjerrig på ståa i Israel, høres jo helt sykt ut! Ser de virkelig ikke hva de driver med... 1
Edie Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Ryddet for brukerdebatt og brudd på koronarommets retningslinjer samt svar til dette. Edie, adm.
von Dünkel Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Ikke så rart. Det er nesten ikke smitte der lenger. 1
TheJay Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Og forsatt så er folk vaksine skeptikere og motstandere... 3
freesummer Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 8 hours ago, Mekkapekka said: Har du link? Ble nyskjerrig på ståa i Israel, høres jo helt sykt ut! Ser de virkelig ikke hva de driver med... https://www.bitchute.com/video/T9OTfNnXug1E/ En video fra en innbygger i Israel. Men det finnes også nyhetssaker på youtube. 1
Honey Dew Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 freesummer skrev (23 timer siden): De får lov å kaste munnbindene fordi nesten alle er blitt tvangsvaksinert. Det er ett vaksine-apartheid i Israel, der man må ha vaksinepass for å jobbe, gå på kafe, delta i sammfunnet. De har ikke lov å reise verken ut eller inn av landet. Myndighetene får vite hvem som ikke er vaksinert. Hvis man vil feks. leie en bolig, kan utleier nekte deg å leie hvis du ikke er vaksinert. Det har vært episoder der folk har vært nærmest voldelige mot ikke vaksinerte. Og ironisk nok fikk ikke de uvaksinerte lov å være med på minnedag for Holocaust ofrene. Jøder var ofre for segregering, forfølgelse. Og nå skjer det samme i staten Israel som ble opprettet for at de skulle føle seg trygge. Så, jeg vet ikke om dette høres så mye bedre ut? Håper det skjer her i landet også. 3
Blålin Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 TheJay skrev (1 time siden): Og forsatt så er folk vaksine skeptikere og motstandere... Fordi man ikke kjenner langtidsvirkninger og/eller er skeptiske til stoffer i vaksinen. Eller kanskje sier man nei til tvang på prinsipielt grunnlag (autoritære tendenser). Mulig har man et velfundert "ondt øye" til Big Pharma industrien. Vaksinemotstandere er ikke en ensartet gruppe. Man kan mene at vaksinen fungerer helt eller delvis. Man kan være vaksinetilhenger i andre sammenheng. Uten å ville ta akkurat denne vaksinen. 4
Blålin Skrevet 19. april 2021 #15 Skrevet 19. april 2021 Hatsumomo skrev (På 18.4.2021 den 19.30): Oh shit.. kan det stemme da? Jeg mener, er det ikke spådd fra konspirasjonshold (og de evige pessimister) at verden skal måtte gå med munnbind for evigheten fremover? https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/israelere-faar-lov-til-aa-kaste-maskene.fu1wEbQx6?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row11_pos1 Først uterommet, så blir det vel fjernet i det offentlige rom og dernest overalt. Hva da? Hva skal vi hyle om da? Men vent nå litt, nå vi må være skikkelig konspiratoriske her - for vil det ikke være tilfellet at man fjernet krav om munnbind for å gi oss sauer en liten smak "frihet". Sånn at vi bli så medgjørlige av oss at vi syntes det er er sååå flott at vi faktisk godtar ALT annet fremover. Jepp, vaksinepasset, chipper, mindcontrol etc. Dette går veien, folkens! Her trekker du frem de verste konspirasjonsteoriene for å sette alle skeptikere i bås. Som en som sitter "pent i midten" og bare følger med... vil jeg si at "milde" konspirasjonsteoretikerne har fått mer rett en "de andre"/myndighetstro. Vi vet ikke hvor det ender og jeg følger spent med. Selv er jeg opptatt av frihet og motstander av autoritære styresett. Uten å tro på chipper eller mindcontrol på folket (selv om de tester ut dette på aper nå) 5G kan jeg lite om og har dermed ingen mening. Jeg er pr. nå ikke positiv til den autoritære utviklingen, uten å befinne meg i konspirasjonskretser. Alt jeg kan si er at mydigheter konspirerer hele tiden, og har gjort det til all tid. Derfor tror jeg ikke ukritisk på alt de kommer med. 4
2ro Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 (endret) Dette er jo strålende. Jeg har en venninne som dessverre er overbevist om at vi kommer til å dø om 5 år om vi tar vaksinen. (Diskutert i hele kveld). The great reset og 2030? og mye annet. Jeg begynner å lure på om vi kommer til å klare å oppnå høy nok vaksinedekning til at vi kan gjøre det samme som Israel. Når helt vanlige folk er overbevist om at vi blir utsatt for et folkemord... Dette lover ikke godt. Hva skal man si til slikt? Jeg sa at om jeg skulle utføre folkemord for å redusere populasjonen hadde jeg ikke begynt med de mest ressurssterke landene som har lave fødetall. Hva annet kan man si? Endret 19. april 2021 av 2ro 2
Anbefalte innlegg