AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Mann på 33 år her og jeg trenger å få lufta meg litt. Beklager hvis det ikke er passende her. Etter mye mobbing under oppveksten og et par forhold hvor jeg ble utnyttet, noe som ødela meg ganske bra, så har jeg endelig klart å åpne meg ordentlig opp til kjæresten min, og til min store glede så godtar hun meg som jeg er. Vi har vært sammen i over 5 år nå og jeg har vel aldri trodd at hun skulle "dømme meg" men endelig klarer jeg å snakke ordentlig om mine interesser, alt i fra hva slags bøker jeg leser til hvilke filmer og tv-spill jeg liker. Hun har jo visst om det i lang tid, men jeg har ikke klart å snakke om det. Både under oppveksten og under tidligere forhold så var det galt av meg å ha egne meninger, hvis jeg likte noe som ikke var "godkjent" så var jeg en idiot, nerd, en dritt eller hva enn man kan kalle det så det har vært vanskelig for meg å åpne opp, men nå føler jeg endelig at jeg gjøre det. Jeg legger ut dette her fordi jeg ikke har noen andre å snakke med slike ting om. Jeg har fortalt masse til dama, men jeg vil jo ikke overrumple henne, og det er mye enklere for meg å snakke om det på en anonym måte. Anonymkode: cfb6d...a31 9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Så bra, alle må få lov å være seg selv i forhold, godt du endelig fikk oppleve det ❤️ Anonymkode: 6b182...0ee 6
Jessic_a Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Så godt å lese. Det fortjener du💚 Gratulerer med livet 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Nyt deg selv, kjæresten din, og livet 🤗❤️ Anonymkode: c4d1d...ff5 1
McMary Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Så utrolig koselig innlegg, det er så fint at lykken kan snu. Kos deg videre i livet med kjæresten. 🧡 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 Så bra!! Du må være deg selv! Det er jo nettopp akkurat DEG kjæresten din elsker ❤️ Husker da jeg var ungdom. Jeg turte ikke å si at jeg likte å høre på den og den sangen tilfelle andre synes jeg var teit. Men nå tenker jeg at de som ikke liker meg fordi jeg hører på "feil" sanger eller har nerdete interesser, de er ikke de rette vennene for meg. Og i en alder av 45, så har jeg jaggu meg funnet meg et knippe venner som liker den sære dama som jeg er. Akkurat slik jeg er 😀 Og jeg gauler på akkurat på de sangene jeg vil, enten de er kule eller ikke. Og jeg vet at de ekte vennene mine er glad i meg uansett, og det er gjensidig. Og sånn er det med ekte vennskap og kjærlighet. Og jeg er glad for at du har funnet deg ei sånn kjekk dame, TS! Det fortjener du ❤️ Anonymkode: 53a22...774 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå