Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ett spørsmål til mannfolk der ute. Hvorfor er dere så tause og fraværende i perioder i datingfasen?

Selv er jeg eksklusiv og dater en fyr seriøst. Vi har det hyggelig og ønsker å finne ut av hvor dette bærer henn. Vi har det sabla hyggelig når vi er sammen og oppfører oss som kjærester når vi er sammen både hos hverandre og ute i det offentlige.

Når vi ikke er sammen er han i sin egen boble og kontakten er veldig opp og ned. De dagene han jobber er han veldig off og kontakten er begrenset. Han har sagt at han tenker på meg på disse dagene, men jeg hører ikke noe fra han. Han kan jo bare sende en hyggelig melding eller snap feks? Jeg har fått en avklaring på dette og jeg vet hvor jeg har han, men det er veldig rart. Når han har fri, er derimot kontakten mye bedre og veldig ålreit. 

Jeg har overhodet ikke. Heiv for lange og mange meldinger hver dag, men en liten hyggelig melding eller snap er alt som trengs. 

Hvorfor er dere mannfolk sånn? Er det sånn at dere sitter så pris på den tiden man har sammen og ikke har ett så stort behov for å prate sammen utenom? 

Anonymkode: 571c4...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke det mot meg, så da er det nok noe med deg.

Hilsen kvinne.

Anonymkode: 4288e...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...