Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fredag ettermiddag tok jeg filler i haken, og fikk med én gang blåmerker. Jeg har tatt filler i haken tidligere, og fikk ikke et eneste merke. Så jeg tenkte ikke over at jeg kunne få blåmerke av det. Og i morgen skal jeg på jobb! 

Jeg har 3 blåmerker. En stripe midt på haken og to «prikker» i hver sin utkant av haken. Det ser ikke bra ut. Sminke skjuler det litt, men det skinner fortsatt mørkt igjennom.

Jeg jobber med noen litt «direkte» mennesker, og jeg er redd de kommer til å spørre hvorfor jeg har blåmerker på haken. Ingenting naturlig (type fall, gå på dør ol) ville laget slike symmetriske merker😅 Jeg kan jo ikke gå med han ned i gulvet hele dagen.. 

Har noen vært i lignende situasjon? Gruer meg til i morgen, tviler på at blåfargen blir mindre over natta:/ 

Anonymkode: 941fb...02b

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1470745-bl%C3%A5merker-etter-filler-jobb-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan ikke folk slutte å kommentere hvordan andre ser ut? Si at du har fått litt dype kviser - takk for at du påpekte det.... så bør den som kommenterte skamme seg!

Anonymkode: cab30...d7c

Det var heldigvis ingen som kommenterte det :) Vet ikke om de så det eller ikke heller. 

Men er helt enig. Noen mennesker er raske med å kommentere andres utseende. 

Anonymkode: 941fb...02b

AnonymBruker

Jeg tenker å ta filler i haken pga volumtap, og det at jeg drar haken opp mot munnen ubevisst så det blir en linje formet som en bue der. Veldig stygt.

Hvorfor tok du filler ts?

Anonymkode: 72aad...ddb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...