AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Nå er det andre gang på kort tid at jeg henter mat, og kommer hjem å ser at det mangler. De leverer posen i bilvinduet og løper av gårde, så jeg har bare satset på å alt er i posen. Flere som opplever dette? Eller sjekker dere alltid? Anonymkode: 79d5a...962
Gjest Lama_Drama Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Sjekker. Og klager heller til bedriften en på KG.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Går inn etter de eller sender klage på Mail, så gjør de opp for seg. Anonymkode: a0639...603 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Du skal alltid sjekke posen før du kjører. Leser du vilkårene til matstedet pleier det å stå spesifikt at det må sjekkes før du forlater området. Du klager ikke på kg...... Evneveik? Anonymkode: e91b1...2a8
Yuumi Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal alltid sjekke posen før du kjører. Leser du vilkårene til matstedet pleier det å stå spesifikt at det må sjekkes før du forlater området. Du klager ikke på kg...... Evneveik? Anonymkode: e91b1...2a8 Din terskel for evneveik virker noe lav :0) 4
Kittykat Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Jeg har opplevd et par ganger at det har manglet en ting ut av alt vi har bestilt. Det har blitt oppdaget når vi kom hjem. Nå sjekker jeg posen hver gang før jeg går fra stedet. Heretter så kan du jo sjekke før du kjører og mangler det noe, så er det jo bare til å si ifra i luken der og da eller parkere og gå inn.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Her mangler ting ofte. Har lært meg å sjekke før jeg drar, da å klage i etterkant typisk kun fører til spørsmål om kvittering, noe jeg selvsagt ikke har pleid å be om å få med (gjør det dog nå) Anonymkode: 6952d...ed1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det andre gang på kort tid at jeg henter mat, og kommer hjem å ser at det mangler. De leverer posen i bilvinduet og løper av gårde, så jeg har bare satset på å alt er i posen. Flere som opplever dette? Eller sjekker dere alltid? Anonymkode: 79d5a...962 Anonymkode: 88235...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå