AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 For ca 5 år siden fullførte jeg trafikalt grunnkurs med mørkekjøringsdemonstrasjon. Jeg tok aldri lappen den gang, men tenkte å ta det opp igjen nå. Den gangen jeg fullførte kurset for 5 år siden fikk jeg et bevis på at jeg hadde fullført det, men den er nå borte. Finner heller ingenting registrert på meg når jeg logger meg inn på Statens vegvesen. Er 27 år, så trenger ikke trafikalt grunnkurs så det er ikke så farlig, men har jo helst ikke lyst til å betale 1900 kr for å ta mørkekjøringskurset igjen... Er det noe jeg kan gjøre med dette? Anonymkode: b1b1f...852
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Jeg tok trafikalt grunnkurs med mørkekjøring når jeg var 14-15 år tror jeg, og tok lappen i fjor. Kjørelærer spurte meg bare om jeg hadde hatt mørkekjøring, så svarte jeg ærlig: "ja, men det er mange år siden da". Fikk beskjed om at det var null stress, så lenge jeg hadde vært igjennom det? Er usikker på om alle praktiserer sånn, men. Snakk med kjøreskolen din om dette, kan hende de kan hjelpe deg. Alternativt kan du ta kontakt direkte med statens vegvesen, det skader jo ikke :-) Anonymkode: b0469...d84 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Du tar selvfølgelig kontakt med kjøreskolen hvor du tok mørkekjøringen. Anonymkode: f2cd4...390 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Var i en lignende situasjon for noen år siden. Tok kontakt med kjøreskolen jeg gjennomførste mørkekjøring hos, fortalt hvilken dato jeg hadde vært der og så sjekket han det opp mot deltakerliste fea den datoen og registrerte det hos Vegvesenet. Ring kjøreskolen og hør om de kan gjøre det for deg. Anonymkode: 77920...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå