Gjest ads Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 Da er det 2 dager til tanterød skal komme,men jeg håper inderlig den uteblir kjenner jeg er utrolig øm i det ene brystet,men det kan jo være forskjellige grunner det da Men det er vel umuligt og kjenne symptomer på graviditet så snart allikevel..?? Men jeg håper jo på det beste Men jeg må bare ta meg sammen og vente.. Lykke Til alle dere andre som prøver og bli gravid
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Da er det 2 dager til tanterød skal komme,men jeg håper inderlig den uteblir kjenner jeg er utrolig øm i det ene brystet,men det kan jo være forskjellige grunner det da Men det er vel umuligt og kjenne symptomer på graviditet så snart allikevel..?? Men jeg håper jo på det beste Men jeg må bare ta meg sammen og vente.. Lykke Til alle dere andre som prøver og bli gravid ← Jeg kjente det verket i brystene noen dager før menstrasjon,den dagen jeg skulle hatt mensen tok jeg en test og den var posetiv. Så det kan hende att du er gravid Ønsker deg lykke til
Gjest Xavia Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Men det er vel umuligt og kjenne symptomer på graviditet så snart allikevel..?? ← Man kan så absolutt kjenne symptomer så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå