AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Del Skrevet 18. april 2021 Hei. Testet nå og fikk negativ graviditetstest 5 dager før forventet mens. Med rfsu, det står jo at man kan få positivt svar 6 dager før.. Ren uflaks, testet for tidlig eller er jeg bare ikke gravid? 🥺 Anonymkode: 767bc...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 18. april 2021 #2 Del Skrevet 18. april 2021 Ville testa om noen dager igjen, for det er ikke 100% at du får positivt så tidlig. Dessuten kan eggløsning ha vært litt senere enn du trur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg tok rfsu tidligtest i går som var negativ, men svak positiv vanlig test fra babyplan og normal. Anonymkode: caeff...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok rfsu tidligtest i går som var negativ, men svak positiv vanlig test fra babyplan og normal. Anonymkode: caeff...0e6 Gratulerer❤️ Anonymkode: 767bc...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Del Skrevet 18. april 2021 Fiffig skrev (1 time siden): Ville testa om noen dager igjen, for det er ikke 100% at du får positivt så tidlig. Dessuten kan eggløsning ha vært litt senere enn du trur også. Mensen til fredag, kjenner murringer så derfor jeg testet. Enten eller da. Prøver igjen om ett par dager igjen. Jeg er ganske sikker på når jeg hadde el, pga letrozol jeg har fått og jeg så tydelig el slim:) Men ja, man kan ha uflaks på en dag.. Og det er jo bare 20% sjanse hver mnd Anonymkode: 767bc...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Del Skrevet 18. april 2021 Prøv å heller bruk et annet merke på testene. Jeg har veldig dårlig erfaring med rfsu tidligtesten.. Fikk positiv 2 pp og da viste det seg at det bare var en sterk skyggestrek så den såg positiv ut😐 Anonymkode: 6bc03...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Del Skrevet 18. april 2021 Lurer også på dette med tidlig test. Tok en tidlig test fra babyplan, strimmel, nå, men var blendahvit. IKM er ca 22 april. Er alt håp ute om man får negativt resultat på tidlig test? Anonymkode: 9b7e6...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer også på dette med tidlig test. Tok en tidlig test fra babyplan, strimmel, nå, men var blendahvit. IKM er ca 22 april. Er alt håp ute om man får negativt resultat på tidlig test? Anonymkode: 9b7e6...6a6 Jeg har ikm 23 april. Skal vi teste oss tirsdag? 🙈 Jeg er ts forresten. Krysser fingrene for oss. Skal kjøpe meg en clear blue i morgen og forhåpentligvis ikke teste før til tirsdag(hvis ikke blir det dyrt) Anonymkode: 767bc...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå