AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Del Skrevet 18. april 2021 Dere som har gått på roedekurs, hvor mye gikk dere ned på 1 kurs ca? Jada, vet det er individuelt men interessant. Anonymkode: 637ae...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg har gått to ganger. Første gang gikk jeg ned 6 kg (som jeg planla). Andre gangen gikk jeg ned 2,5 kg.. hadde ikke motivasjon på plass og var ikke i en gruppe som motiverte. Men den beste måten jeg går ned i vekt på er ved å følge tallerkenmodellen, gå turer og la mat få en mindre fremtredende plass i hverdagen min. Og så klarer jeg gjerne å holde vekten i 3-4 år, før jeg sakte men sikkert går oppover igjen 🙈 Anonymkode: 0b9e9...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Del Skrevet 26. april 2021 Hvor lenge varer et kurs? Anonymkode: 924ef...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Del Skrevet 26. april 2021 Gikk ned ca. 10 kg. Var med for ca. 8 år siden. Helt greit opplegg. Det at man ble veid hver uke var med på at man følte seg tvunget til å følge opplegget. Anonymkode: 8d8f0...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Del Skrevet 27. april 2021 Moren min gikk ned 25 kg for veldig mange år siden. Da hadde hun nådd målet sitt, og hun har holdt seg stabil siden. Har også både en kollega og en venninne som begge gikk ned det de ønsket, ca 15 kg. De hadde vært "jojo-slankere i alle år, men lærte i løpet av kurset å legge om litt på kostholdet. Alle trekker frem at det ble mye lettere å gå ned i vekt når de gjorde det i fellesskap med andre 😊 Anonymkode: 869d6...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Del Skrevet 27. april 2021 Gikk ned 15 kg på to kurs. Levde på 1200 kalorier pr dag. Måtte veie cottage cheesen.. Dette er mange år siden, de har vel endret/utvidet menyene litt nå. Veldig mange på kursene ga blanke f, og trodde vektnedgangen kom av å møte opp på kurset en gang i uka. Anonymkode: c1de6...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå