AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Jeg har vært sammen men en fyr i 6 mnd. Han hadde en rar tendens å ghoste meg i et par dager etter div kranglet.HJan responderte ikke på mine meldinger, leste de ikke engang, svarte ikke i tel osv. Lengste ghosting fase var 2 uker . Til slutt ble jeg veldig forsiktig med hva jeg sier pga han kunne føle seg truffet av hva som helst. Med tiden ble han mer kontrolerende og klaget på meg at jeg ikke brydde meg om han, veldig oppmerksomhetssyk. Hans forventning til ghosting var at jeg burde ringt ham hele tiden for å vise at jeg bryr meg (selv om han ikke svarer) 🤨 For 4-5 dager siden endte han samtale brått pga jeg sa noe han ikke likte. Det var absolutt ikke noe stygt. Etter det ghostet han meg igjen i 1.5 dag og da bestemte jeg å gjøre det slutt via melding pga han svarte ikke i telefon. Etter det så er det ingen lyd fra fyren. Ikke et ord. Har dere opplevd at dere dumper noen uten noe som helst reaksjon ? Kanskje han har ikke lest meldingen min 😂 Anonymkode: e60cf...d89
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært sammen men en fyr i 6 mnd. Han hadde en rar tendens å ghoste meg i et par dager etter div kranglet.HJan responderte ikke på mine meldinger, leste de ikke engang, svarte ikke i tel osv. Lengste ghosting fase var 2 uker . Til slutt ble jeg veldig forsiktig med hva jeg sier pga han kunne føle seg truffet av hva som helst. Med tiden ble han mer kontrolerende og klaget på meg at jeg ikke brydde meg om han, veldig oppmerksomhetssyk. Hans forventning til ghosting var at jeg burde ringt ham hele tiden for å vise at jeg bryr meg (selv om han ikke svarer) 🤨 For 4-5 dager siden endte han samtale brått pga jeg sa noe han ikke likte. Det var absolutt ikke noe stygt. Etter det ghostet han meg igjen i 1.5 dag og da bestemte jeg å gjøre det slutt via melding pga han svarte ikke i telefon. Etter det så er det ingen lyd fra fyren. Ikke et ord. Har dere opplevd at dere dumper noen uten noe som helst reaksjon ? Kanskje han har ikke lest meldingen min 😂 Anonymkode: e60cf...d89 1) "responderte ikke på mine meldinger, leste de ikke engang," 2) " Kanskje han har ikke lest meldingen min 😂 1) Hvordan vet du at han ikke leste de meldingene? 2) Hvis du visste 1) hvorfor vet du ikke 2)? Anonymkode: 9997f...b04
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært sammen men en fyr i 6 mnd. Han hadde en rar tendens å ghoste meg i et par dager etter div kranglet.HJan responderte ikke på mine meldinger, leste de ikke engang, svarte ikke i tel osv. Lengste ghosting fase var 2 uker . Til slutt ble jeg veldig forsiktig med hva jeg sier pga han kunne føle seg truffet av hva som helst. Med tiden ble han mer kontrolerende og klaget på meg at jeg ikke brydde meg om han, veldig oppmerksomhetssyk. Hans forventning til ghosting var at jeg burde ringt ham hele tiden for å vise at jeg bryr meg (selv om han ikke svarer) 🤨 For 4-5 dager siden endte han samtale brått pga jeg sa noe han ikke likte. Det var absolutt ikke noe stygt. Etter det ghostet han meg igjen i 1.5 dag og da bestemte jeg å gjøre det slutt via melding pga han svarte ikke i telefon. Etter det så er det ingen lyd fra fyren. Ikke et ord. Har dere opplevd at dere dumper noen uten noe som helst reaksjon ? Kanskje han har ikke lest meldingen min 😂 Anonymkode: e60cf...d89 Dersom ham ghoster deg over bagatellet er det lite sannsynlig at han svarer når du dumper ham på sms. Hva skal du med respons fra ham forresten? Anonymkode: a172c...bef 16
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Herregud, det hadde jeg ikke giddet. Å bli ignorert av en du er sammen med i 2 uker er jo helt bak mål. Han der hadde jeg dumpet. Du skal ikke føle at du må overveie hvert eneste ord du sier til en du er glad i. Ikke på den måten. Han kommer bare til å bli verre. Anonymkode: de6f3...768 8
Fiffig Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Trur du skal være glad at han gjør det lettere å gå videre. Høres ut som et komplisert menneske å forholde seg til. 10
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Hvor gamle er dere egentlig? Det er vel ingen over 14 år som gjør det slutt via sms!? Anonymkode: 35715...c6f
Hannah80 Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere egentlig? Det er vel ingen over 14 år som gjør det slutt via sms!? Anonymkode: 35715...c6f Hun må jo det. Mannen tar jo ikke telefonen når hun ringer. 28
Pia Sofia Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Good riddance! Han prøvde kanskje å få skikkelig kontroll på deg? Godt det ikke funket! 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 Dette er grunnen til at passivt aggressive menn er dårlig deal som parnter. Det går ikke an å kommunisere med en idiot som tror andre er tankeleser OG nekter å kommuniser. En skikkelig kranglefant er bedre enn det der.. Anonymkode: 8e26d...cdc 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er dere egentlig? Det er vel ingen over 14 år som gjør det slutt via sms!? Anonymkode: 35715...c6f Det reagerer du på, ikke hans oppførsel. Jeg har vært borti lignende TS, en ting å si vær glad du er kvitt han (eller blir). Anonymkode: 0c29b...a40 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #11 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært sammen men en fyr i 6 mnd. Han hadde en rar tendens å ghoste meg i et par dager etter div kranglet.HJan responderte ikke på mine meldinger, leste de ikke engang, svarte ikke i tel osv. Lengste ghosting fase var 2 uker . Til slutt ble jeg veldig forsiktig med hva jeg sier pga han kunne føle seg truffet av hva som helst. Med tiden ble han mer kontrolerende og klaget på meg at jeg ikke brydde meg om han, veldig oppmerksomhetssyk. Hans forventning til ghosting var at jeg burde ringt ham hele tiden for å vise at jeg bryr meg (selv om han ikke svarer) 🤨 For 4-5 dager siden endte han samtale brått pga jeg sa noe han ikke likte. Det var absolutt ikke noe stygt. Etter det ghostet han meg igjen i 1.5 dag og da bestemte jeg å gjøre det slutt via melding pga han svarte ikke i telefon. Etter det så er det ingen lyd fra fyren. Ikke et ord. Har dere opplevd at dere dumper noen uten noe som helst reaksjon ? Kanskje han har ikke lest meldingen min 😂 Anonymkode: e60cf...d89 Sånn kan du ikke la deg behandle. Ingen oppegående personer ghoster kjæresten fordi de blir snurt, og attpåtil i flere uker. Bra du sier deg ferdig. Han er ikke mentalt moden for et forhold rett slett. Skjønner du er lei deg, man investerer følelser i et forhold og gjør seg sårbar. Det har han ikke vært verdig. Jeg tenker at du er vel ikke helt i kontakt med følelsene dine når du skriver «😂» etter at han ikke har lest meldingene fra deg engang. Selv om du mener han er tåpelig - det er han. Det vil tjene deg å innrømme det for deg selv, tenker jeg. Anonymkode: eee42...da0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #12 Skrevet 18. april 2021 Takk for svarene ❤️ Vi er godt voksne og langt over 14 . Det startet at han fant unnskyldninger for ghosting, men så viste seg at han reagerer sånn når han er sur. De første gangene ble jeg veldig forvirret og trodde at jeg virkelig sa eller gjorde noe feil. Han overbeviste meg at det var min feil. Heldigvis skjønte jeg mønsteret. Han mente at jeg ikke bryr meg nok om nah pga jeg ikke ringer og maser når han forsvinner 😂 Denne gangen er jeg ferdig. Prøvde å ringe og skrev at han får ringe meg tilbake sånn at vi får snakke som voksne folk. Etter han ikke svarte eller tingte sendte jeg melding at det er slutt og at jeg orker ikke mer. Det er vanskelig pga jeg har virkelig investert mye tid og følelser i forholdet og han har mange gode sider. Det er bare at jeg klarer ikkr sånn oppførsel og lar ingen behandle meg på den måten. Skal heller dø av kjærlighetssorg enn være dørmatte 😅 ts Anonymkode: e60cf...d89 14
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #13 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sånn kan du ikke la deg behandle. Ingen oppegående personer ghoster kjæresten fordi de blir snurt, og attpåtil i flere uker. Bra du sier deg ferdig. Han er ikke mentalt moden for et forhold rett slett. Skjønner du er lei deg, man investerer følelser i et forhold og gjør seg sårbar. Det har han ikke vært verdig. Jeg tenker at du er vel ikke helt i kontakt med følelsene dine når du skriver «😂» etter at han ikke har lest meldingene fra deg engang. Selv om du mener han er tåpelig - det er han. Det vil tjene deg å innrømme det for deg selv, tenker jeg. Anonymkode: eee42...da0 Jeg bruker 😂 pga jeg synes det er morsomt at jeg ikke engang vet om han har lest meldingen min. Tragikomisk. Jeg skrev en fin meldig og klandret ikke han for noe. ts Anonymkode: e60cf...d89 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #14 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette er grunnen til at passivt aggressive menn er dårlig deal som parnter. Det går ikke an å kommunisere med en idiot som tror andre er tankeleser OG nekter å kommuniser. En skikkelig kranglefant er bedre enn det der.. Anonymkode: 8e26d...cdc Er så enig i det der Anonymkode: 78fee...4c8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #15 Skrevet 18. april 2021 Han har nok lest meldingen. Men du kan nok ikke forvente svar på meldingen. Han er tross alt en "ghoster". Bare vær sjeleglad for at du slipper det barnslige greiene mer. Du har ikke fått svar. Men du HAR gjort det slutt. Du trenger ikke hans bekreftelse for at det er slutt. Det ble slutt i det sekundet du trykket send. Bare gå videre. Ikke vent på svar. Anonymkode: a0163...0dc 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #16 Skrevet 18. april 2021 Ja, jeg har vært borte i en slik mann på over 40. Det er jo hersketeknikk han driver med. Vanlig kommunikasjon fungerer ikke for han. Blir ikke noe godt forhold ut av den slags Anonymkode: 969a6...54b 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #17 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje han har ikke lest meldingen min 😂 Bare det at du betviler dette viser at han var begynt å "get to you" med manipulasjonen sin. Du vet han goster for å straffe deg. Selvfølgelig har han sett meldingen, og selvfølgelig kommer han ikke til å svare på den før ev. om leeenge, mens han sitter og godter seg over hvor usikker du blir når han ikke svarer. Det er hans måte å kontrollere deg på. Bare blokker ham, så blir du mentalt ferdig med hele greia og slipper å gå og vente på svar. Anonymkode: 02b75...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #18 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bruker 😂 pga jeg synes det er morsomt at jeg ikke engang vet om han har lest meldingen min. Tragikomisk. Jeg skrev en fin meldig og klandret ikke han for noe. ts Anonymkode: e60cf...d89 Jeg skjønte at du mente det som at han er tåpelig, men det ser så ille ut. Du har gjort det slutt med en mann du er glad i og skriver 😂😅. Det er lov å være lei seg, det er lov å være sint. Han er en umoden dust. Klem til deg❤️Håper du får noen respons fra ham slik at du får en slags avslutning i alle fall. Hvis ikke.. Da bør du ikke dvele ved valget ditt. Anonymkode: eee42...da0 3
Rosatoast Skrevet 18. april 2021 #19 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Selvfølgelig har han sett meldingen, og selvfølgelig kommer han ikke til å svare på den før ev. om leeenge, mens han sitter og godter seg over hvor usikker du blir når han ikke svarer. Det er hans måte å kontrollere deg på. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo hersketeknikk han driver med. enig med disse
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #20 Skrevet 19. april 2021 Denne ghostingen har virkelig satt spor her. Det gjør noe med mennesket , spesielt når man er ikke vant med det. Manipulasjon av det verste sort. Utrolig deilig å slippe den følelsen og er glad at jeg tok besluttning og stoppet hele greia. ts Anonymkode: e60cf...d89 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå