Gå til innhold

Banken med lavest rente ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal kjøpe hus sammen. Begge har eid før og har ingen andre gjeld enn billån på 30.000. Er DnB og Sparebank1 dyrere enn de andre bankene? 

Anonymkode: 1e06a...de6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler bulder bank. Vi fikk mye lavere rente der enn i både DNB og Storebrand.

Anonymkode: 5644f...e57

Skrevet

En må jo bare innhente tilbud fra ulike banker, det finnes jo lånekalkulatorer der dere legger inn info også får dere tilbud fra banker om hva lånerenten blir og med hvilke ulike vilkår de har for å gi lavere rente. Som f.eks om du da må være totalkunde og ha alle kontoer, forsikringer ol hos de.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt mye skryt om den nye Bulder Bank, de har lav rente.

Men min egen erfaring er ikke så god. Jeg sendte inn en søknad til dem en gang i fjor, men hørte ingen verdens ting tilbake (søkte over nett). Det tok en uke eller var det to, så kom det en melding om at de "jobbet med saken". Det gikk flere uker. Jeg ble lei, og søkte lån andre steder og fikk boliglån et annet sted i stedet.

Etter tre (!) måneder kom det svar fra Bulder Bank om at nå var de klar til å ta i mot dokumenter for å behandle søknaden fra meg.... Jeg svarte aldri.

Anonymkode: fed4e...f9a

AnonymBruker
Skrevet

Har Danske bank og 1,25 i rente. Hva får du hos DNB, sparebank 1 og bulder?

Anonymkode: 2c09d...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...