GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en babybok/album til utfylling? 😊 Gjerne noen som også har tatt den i bruk da man gjerne får et litt annet inntrykk når man setter I gang 😊

Anonymkode: 05775...158

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Filiokus media på Instagram! De har gravidjournalen, babyjournalen og barnejournalen, og har nylig lansert en ny babybok som skal dekke alt fra graviditet og de første 6 årene i barnets liv. Jeg har selv babyjournalen og barnejournaleb, og har vært kjempefornøyd! Men ville uten tvil gått for samleboka om jeg skulle valgt igjen, den ser kjempefin ut!

Anonymkode: 82c14...7bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sjekk ut Filiokus media på Instagram! De har gravidjournalen, babyjournalen og barnejournalen, og har nylig lansert en ny babybok som skal dekke alt fra graviditet og de første 6 årene i barnets liv. Jeg har selv babyjournalen og barnejournaleb, og har vært kjempefornøyd! Men ville uten tvil gått for samleboka om jeg skulle valgt igjen, den ser kjempefin ut!

Anonymkode: 82c14...7bd

Takk for godt tips. Det skal jeg sjekke ut 😊 hadde "Da jeg var liten " med førstemann, men synes det var liten plass til egne notater og bilder. Kjekt med lommer i den til diverse da😊

Anonymkode: 05775...158

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten vurdert å lage en egen babybok for videresalg, da jeg syns de som finnes på markedet er ganske dårlig. 
Jeg ser at mange skryter av withwhite barnets bok. Denne har jeg ikke prøvd selv, men har bladd litt i den hos noen venner. Den virker som en av de bedre, men jeg liker ikke at den går frem til 6 år. 
Har forøvrig to barn og har designletters til nr 1 og da jeg var liten (dagbok) til nr 2. sistnevnte virker det ikke som de har korrekturlest en gang før de la den ut for salg. 
Jeg har også Barnejournalen som er fra 1-6 år. Den har mest plass til tekst og nesten ingen bilder. Regner med babyjournalen er samme greia. Altså heller ikke noe jeg anbefaler videre.

Anonymkode: dcb02...0d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...