Gå til innhold

Hvordan får jeg kjøpt meg vibrator? Hemmelig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har vibrator. Jeg tør ikke å gå på kondomeriet å kjøpe den. Om jeg bestiller på nett, hvordan kan jeg gjøre det anonymt? Adressen min er ikke her, kommer den i postkassen til min gamle adresse? Jeg har flyttet inn i leilighet, jeg skal endre adressen min snart. Hvordan får jeg kjøpt det helt anonymt? :) Jente 18 

Anonymkode: 38d5a...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må du få i orden et sted å motta post. 

De fleste butikker sender slikt på en diskret og annonym måte. 

De er jo vant til at folk er litt flaue. 

Det samme er kondomeriet, de selger jo slikt hele tiden og reagerer ikke på enda en kunde. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har vibrator. Jeg tør ikke å gå på kondomeriet å kjøpe den. Om jeg bestiller på nett, hvordan kan jeg gjøre det anonymt? Adressen min er ikke her, kommer den i postkassen til min gamle adresse? Jeg har flyttet inn i leilighet, jeg skal endre adressen min snart. Hvordan får jeg kjøpt det helt anonymt? :) Jente 18 

Har en bestilling på tur nå fra Kondomeriet. Avsender er "Bring avd 50", og den kommer til adressen, eller utleveringstedet du oppgir. Jeg henter på Coop. 

Helt anonymt, så kjøp i vei! 🙂

Anonymkode: 4d4be...030

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Apotek 1 har et lite utvalg, ikkje fult så åpenlyst butikk. 

Anonymkode: 2d49e...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe på Nelly.com 😊 bare å bestille litt klær også så kan du skylde på det🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sinful på nett. Kjøpte meg nettopp en magic wand der. Diskré eske og null problem☘️👍🏻😋

Anonymkode: 40ff3...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Farmasiet.no har litt utvalg, diskré pakke

Anonymkode: 9918c...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle går jo med maske om dagen så ingen kommer til å kjenne deg igjen på dongeriet.

Anonymkode: be97c...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 16.42):

Kondomeriet sender anonymt, og du får pakka på døren. Postbetjenten ser ikke avsender. 

Anonymkode: 0b4d4...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...