Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på sosiale medier og synes det er deilig med den friheten jeg føler etter jeg slettet det, men da har jeg også blitt ganske kjip kjæreste, føler jeg. Kjæresten er veldig mye på sosiale medier, Instagram etc, og når vi er sammen er det omtrent hele tida noe jeg må se, noe han må vise meg, noe han må sjekke etc. Jeg er lei av å få dyttet telefonen i ansiktet hele tiden og tilsynelatende virke interessert. Hvordan kan jeg si på en fin måte at jeg ikke synes det er så interessant å se bilder og videoer av folk jeg ikke kjenner godt eller kjenner i det hele tatt. 

Anonymkode: e4721...ecf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

...Hvordan kan jeg si på en fin måte at jeg ikke synes det er så interessant å se bilder og videoer av folk jeg ikke kjenner godt eller kjenner i det hele tatt. 

Anonymkode: e4721...ecf

Du kan si akkurat det. 

Anonymkode: 80857...a4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si det til han da? Det er litt viktig å kunne gi beskjed til partner når noe skjer som man ikke liker.

Det er mye her inne på samlivsforumet som lett kunne ha vært løst om man kunne kommunisere med partneren sin :) Dette er et godt eksempel. 

Jeg viser kanskje mannen min noe en gang i uka, samme tilbake. Helt ok for oss. Ingen av oss sitter med nesa i mobilen dagen lang, det syns vi er uhøflig spesielt når vi tilbringer tid sammen. 

Anonymkode: 09a9a...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...