Gå til innhold

Trillingliv på NRK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg beundrer de foreldrene der. Særlig det paret som bor i København.. Jeg hadde klikket av å bodd i en så trang leilighet med fire små skrikende barn...

Anonymkode: e3b62...28f

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må si jeg beundrer de foreldrene der. Særlig det paret som bor i København.. Jeg hadde klikket av å bodd i en så trang leilighet med fire små skrikende barn...

Anonymkode: e3b62...28f

Den familien er helt fantastisk.  Lever ganske kommelig den andre familien oxo 

Anonymkode: 42850...afd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin serie 😍

Anonymkode: ec86c...8a9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig serie

Anonymkode: 58dea...8c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal det ikke komme en sesong 2?

Anonymkode: cbbe4...76f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, der er den jo. Fant den😅

AnonymBruker
Skrevet

Syns det var en sterk sesong, veldig fælt å se at Maria står i jan 2020 og snakker om hvordan dette året skal bli lettere. 

Ble litt lite med den fine familien fra Taulov, men for noen søte unger de har. Og her har foreldrene etter hva jeg har skjønt ganske lange dager med jobb, begge hjemmefra. Full av beundring.

Anonymkode: ec0c6...742

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og Maria som snakket om at «neste år skal vi hjem på påskeferie». Huff, godt man ikke visste...

Anonymkode: 0ed0a...ab7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er så imponert over disse foreldrene, spesielt de som bor i den trange leiligheten. Det virker som de klarer å beholde roen og ha det bra oppi alt. Jeg hadde klikka for lengst🙈

Anonymkode: b3189...d30

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Sesong 2 er jo ute..

Anonymkode: 891e0...5e5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Virker veldig slitsomt å ha så mange barn, men interessant å se på. Er det forresten noe galt med én eller flere av barna til de som bor på gård og som har 6 barn til sammen? Det snakkes om sen utvikling i programmet, og jeg syns også det er noe med rart blikket. 

Anonymkode: e81a3...fed

Alle trillingene har vel en form for CP, eller de blir utredet/ mistenkt at de muligens kan ha det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Prelunia skrev (3 timer siden):

Alle trillingene har vel en form for CP, eller de blir utredet/ mistenkt at de muligens kan ha det.

Takk for svar. Må være en kjempebelastning å ha tre syke barn og tre andre barn. At disse folka klarer å stå oppreist er jo et under. 

Anonymkode: e81a3...fed

• Liker 6
Skrevet

Kjempefin serie 😊 Men fy så tøft det må vere, spesielt dei første to åra 🥵

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet for trillingforeldre 🙌

Forstår ikke hvordan de får det til, 3 babyer på engang. Man må jo bli så utmattet at man kan bli syk av det.

Anonymkode: c06c5...521

• Liker 5
Skrevet

Alle sammen er kjempe flinke! Jeg skjønner nesten ikke hvordan Anders og Maria klart seg med 4 barn under 3-4 år i den knøttlille leiligheten nesten uten mulighet til å lufte seg. Også fikk jeg så vondt av Maria som gledet seg så til å reise til Norge i påska, få en venninne på besøk i mai osv❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Koselig serie! Liker spesielt godt Maria og Anders. De er så sympatiske, og så kanskje fordi Maria er norsk. Uansett en kjempefin serie som er hyggelig og interessant å se på.

Anonymkode: 3473b...7c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

har alle tvillingene cp?

Anonymkode: de3d0...faf

Gjest Malika
Skrevet
Diamant20 skrev (8 timer siden):

Alle sammen er kjempe flinke! Jeg skjønner nesten ikke hvordan Anders og Maria klart seg med 4 barn under 3-4 år i den knøttlille leiligheten nesten uten mulighet til å lufte seg. Også fikk jeg så vondt av Maria som gledet seg så til å reise til Norge i påska, få en venninne på besøk i mai osv❤️

Den er jo ikke knøttliten, mener de sa 80 kvadratmeter. Og de har en liten balkong. Synes de fikk til en fin løsning med alle fire barn på samme soverom samt lekeplass der inne. Og de sier jo selv at de synes det er koselig å bo sånn :)

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

har alle tvillingene cp?

Anonymkode: de3d0...faf

Trillingene på landet, i familien med til sammen 6 barn, har muligens CP alle tre. Må være beintøft.

Skrevet
Malika skrev (Akkurat nå):

Den er jo ikke knøttliten, mener de sa 80 kvadratmeter. Og de har en liten balkong. Synes de fikk til en fin løsning med alle fire barn på samme soverom samt lekeplass der inne. Og de sier jo selv at de synes det er koselig å bo sånn :)

Knøttliten ifht til de andre familiene og at de har 4 små barn. Den andre soveromsløsningen kom jo først på plass etter de hadde begynt i bhg igjen. Og når man bor så trangt så er det ikke stille et eneste sted i leiligheten, og det kan være fryktelig slitsomt over tid.

• Liker 4
Gjest Malika
Skrevet
Diamant20 skrev (Akkurat nå):

Knøttliten ifht til de andre familiene og at de har 4 små barn. Den andre soveromsløsningen kom jo først på plass etter de hadde begynt i bhg igjen. Og når man bor så trangt så er det ikke stille et eneste sted i leiligheten, og det kan være fryktelig slitsomt over tid.

De sa jo selv at de syntes det var koselig. Og de har jo bestemt at de skal flytte om to år mener jeg de sa? Men intens vil jeg tro det er i perioder, særlig under nedstengning. Fin serie, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...