AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Vært i Asker noen ganger, og det virker som en jævlig plass. Ser det florerer av psykisk syke mennesker som roper høyt, mange rusmisbrukere i gata og generelt mange utlendninger. Ikke misforstå meg, jeg er ikke rasist, og syns det er flott med innvandrere, men det er ikke et behagelig syn eller følelse at innvandrere som ikke gjør noe med livet sitt henger i gatene uten mål og mening. Trodde Asker var en rikmannsplass, Men så feil kunne jeg ta. Det er jo en bygd med depresjon fra alle kanter Anonymkode: 2cdce...08a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 «Generelt mange utledninger» «Jeg er ikke rasist» «Det er flott med innvandrere» «Det er ikke behagelig syn» Er tråden om Asker eller innvandrere? Anonymkode: eff10...9a1 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Tenker du ser hva du vil se. Du er veldig opptatt av ting du oppfatter negativt og leter etter bekreftelse på fordommene dine. Anonymkode: 1db1a...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Altså hæ? Jeg bodde på Nesøya, og ditt Asker er ikke noe jeg kjenner meg igjen i. Anonymkode: 12ddd...632 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Jeg bor i Asker og trives veldig her. Kommunen har dessverre tatt imot ALT for mange flyktninger de siste årene og generelt tatt seg vann over hodet ift å ivareta svakere grupper. De holder hittil, heldigvis, til i Borgen-området, så det er fortsatt mange plasser i Asker som er trygge, fine og gode! Anonymkode: df9bf...94e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Det kommer vel litt an på hvor i Asker kommune tenker jeg. Oppvokst på Sem, venninner bodde litt ulike steder, så det var litt forskjellig. Anonymkode: aa0ba...7e6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Asker er vel like variert som de fleste andre plasser. Holder du deg unna Hagaløkka så tror jeg det går helt fint, altså... Anonymkode: 65f08...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå