Gå til innhold

Liten penis- fantastisk sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex i går med en mann med godt under snittet str på penis. Den var liten altså. Ikke mikro, men sikkert under 10 cm.

Først tenkte jeg oj, shit , dette blir jo bare tull. 

MEN fy flate, han var helt sinnsyk god. Noe av det beste jeg hsr hatt. MHan kom borti akkurat de riktige stedene, og ga meg vel sånn 3-4 heftige orgasmer ..

Hjalp nok at jeg var tent på han i utgangspunktet.

Aldri mer klag på små peniser. Det er mannen det kommer ann på.

Nå krysset jeg bare fingrene for at vi kan treffes igjen. Om han vil...heter det vel... 

Anonymkode: 2f7ae...bd9

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Aldri mer klag på små peniser. Det er mannen det kommer ann på."

Ja, kanskje du har lært nå, da? :)

Anonymkode: 62096...bac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde sex i går med en mann med godt under snittet str på penis. Den var liten altså. Ikke mikro, men sikkert under 10 cm.

MEN fy flate, han var helt sinnsyk god. Noe av det beste jeg hsr hatt. MHan kom borti akkurat de riktige stedene, og ga meg vel sånn 3-4 heftige orgasmer ..

Nå krysset jeg bare fingrene for at vi kan treffes igjen. Om han vil...heter det vel... 

Nice try dude 😀

Anonymkode: 2ed46...288

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det var hyggelig lesning. Men er det sant?

Anonymkode: f2297...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Oh yes! :nigo:

De som sier at store kuker er best, er bare incels som aldri har hatt sex. 

Anonymkode: 7b13b...4d7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Oh yes! :nigo:

De som sier at store kuker er best, er bare incels som aldri har hatt sex. 

Ja, ikke sant. 

Ts her....og Dette er helt sant. Jeg er kvinne... 

It's a keeper,  altså :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

"Aldri mer klag på små peniser. Det er mannen det kommer ann på."

Ja, kanskje du har lært nå, da? :)

Anonymkode: 62096...bac

Jeg har aldri klagd. Alle jeg har ligget med tidligere har hatt M/L....Så dette var en ny og veldig positiv opplevelse:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk helt enig. Han jeg er sammen med nå har ganske stor penis, 20cm ++ og ganske stor i omkrets. Han har aldri gitt meg vaginal orgasme. Derimot dem med litt mindre peniser har gjort det flere ganger, akkuratt som dem treffer på en helt annen måte.. Min erfaring er også at dem med mindre peniser gjør en større innsats en dem med stor penis i senga. Samboeren min lever på størrelsen sin, og tror at kuken hans gjør all jobben. 

Anonymkode: 9e8fe...973

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror det kommer litt ann på deg også, ikke vær beskjeden... Sex er teamwork og dere klaffet bra sammen. For din del var det kjempedeilig, fordi han traff rett, og for hans del hadde han nok også deilig sex😉

Utrykket: "Det er ikke størrelsen det kommer ann på" det gjelder kun for kvinner mener jeg da.

For mannens nytelsespunktet er i strengen (Frenulum). Og den kan stimuleres med tunga, kyss og suging direkte... eller ved onani og penetrering, der penisskinnet stimulerer frenulumet i frem og tilbake bevegelser. Dette er jo uavhengig av kukstørrelser... Så en mann med stort utsyr har ikke mere nytelse enn en mann med lite utstyr... Nytelsen sitter ikke i penisskaftet, så menn som sier at større penis gir bedre nytelse med tilstrekkelig friksjon er jo bare bløff.

Men som i ditt tilfelle TS var det mere enn nok, og jeg krysser også fingrene for dere🧡

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Utenlandske peniser er de beste.

Anonymkode: e18dc...676

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Utenlandske peniser er de beste.

Anonymkode: e18dc...676

Er det ikke litt vanskelig å forstå hva de sier? ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel innlysende at å ha sex med en mann med liten penis kan være fantastisk. To kvinner kan jo også ha fantastisk sex sammen uten penis.

Anonymkode: 40bc9...424

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel innlysende at å ha sex med en mann med liten penis kan være fantastisk. To kvinner kan jo også ha fantastisk sex sammen uten penis.

Anonymkode: 40bc9...424

Tror ikke det er så innlysende når man aldri har hatt sex i virkeligheten før, bare lest her inne om at stor penis betyr alt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på mannen - enig! Var sammen med en i åtte år som hadde veldig stor og tykk penis. Men - har hatt bedre sex med en nå enn jeg noen gang har hatt som er mye mindre. Han blir så syyykt hard og er bare perfekt. Løøv it! 

Anonymkode: b9d42...190

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke små peniser, bare breie slufser.

Anonymkode: 71b9a...2a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 14.25):

Som mann er det jo hyggelig å lese slikt som dette. Har selv hørt at det viktigste er hvordan den blir brukt, ikke kun størrelsen. kvinner jeg har snakket med som har testet en på 20 cm+ sier ofte at den var for stor og at det gjorde vondt. Andre sier at de ikke er så opptatt av lengden, men tykkelsen. Så er vel smaken som baken, den er delt. Min er relativt normal i størrelsen, men noen syns den er tykkere en snittet. Har ikke fått noen klager og da er vel alt bra 😉 

Tenker at det viktigste er at du liker mannen som eier utstyret .... 😉  

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Finnes ikke små peniser, bare breie slufser.

Anonymkode: 71b9a...2a4

😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg ts! Menn med små peniser og som samtidig har seksuell selvtillit er fantastisk! Små peniser treffer bedre som du nevner. Jeg får også lettere orgasme med små. Og så føler jeg intimiteten blir bedre. Man kommer ofte litt nærere hud mot hud☺️ Jeg synes også analsex kan være svært godt med små. Med store sliter jeg og vil helst slippe.

Elskeren jeg har i dag, har mellom 18-20 cm og selv om han er svært attraktiv vurderer jeg å dumpe ham pga størrelsen🙈 Mange stillinger som ikke fungerer og samleie er ofte mer vondt enn godt. Ihvertfall om vi ikke har svært god tid.

Tror jeg skal skrive ‘liten penis’ på lista over ting jeg foretrekker hos en framtidig fast partner😄

Anonymkode: 4baca...6b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også en mindre penis treffer bedre på g-punktet. En større penis treffer ofte livmorhalsen om han ikke er forsiktig og det er vondt. I enkelte stillinger der penis ikke kommer så langt inn er det bedre med større penis. Uansett penisstørrelse så er det viktigste seksuell kjemi. Om begge tar hensyn til hverandre så har verken penisstørrelse eller vaginastørrelse noen betydning. Det er mye gøy man kan gjøre i senga.

Anonymkode: 0acde...158

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har samme erfaring som deg ts! Menn med små peniser og som samtidig har seksuell selvtillit er fantastisk! Små peniser treffer bedre som du nevner. Jeg får også lettere orgasme med små. Og så føler jeg intimiteten blir bedre. Man kommer ofte litt nærere hud mot hud☺️ Jeg synes også analsex kan være svært godt med små. Med store sliter jeg og vil helst slippe.

Elskeren jeg har i dag, har mellom 18-20 cm og selv om han er svært attraktiv vurderer jeg å dumpe ham pga størrelsen🙈 Mange stillinger som ikke fungerer og samleie er ofte mer vondt enn godt. Ihvertfall om vi ikke har svært god tid.

Tror jeg skal skrive ‘liten penis’ på lista over ting jeg foretrekker hos en framtidig fast partner😄

Anonymkode: 4baca...6b3

Ja, der sa du en ting jeg glemte. Vi kom så fantastisk nær hverandre, lå helt tett omslynget, og penisen kom borti et eller annet vanvittig punkt en stor pikk aldri har berørt.... 

I motsetning så har den verste sex(følelsen i underlivet) vært med en med høy selvtillit, litt for hardhendt og en lang, tynn og skrå penis. Det var altså så VONDT da ha bunnet meg...på skrå liksom. Au. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...