AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Ser at dogecoin har økt veldig mye. Er dogecoin svindel? Hvis man setter inn penger i kryptovalutaen, blir man da lurt? Eller er dette en ekte valuta slik som bitcoin? Anonymkode: 8980b...58e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Krypto generelt er risikosport, men hvordan man kan tjene på å få andre til å kjøpe Krypto er jeg ikke sikker på. Så vil ikke si det er svindel, men det finnes vel folk her som vet langt mere om det enn meg. Anonymkode: 2dc5d...958 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Ut fra hva jeg har forstått er dogecoin en "tullekrypto" som har fått alt for mye hype Anonymkode: 2dc5d...958
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Det er ikke svindel, men som med alle andre kryptovalutaer risikerer du jo at verdien synker. Så det er ikke sikkert at du tjener penger på det. Anonymkode: ec45f...802 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Ja og nei, det er en ekte coin. Bare at den har ikke noe virkelig verdi. Verdien i dogcoin er en salgs pyramide scheme. Siden 'alle' snakker om det, og kjøper det. Derfor går verdien opp. Høy risiko, kan være verdt det, kan tape alt ;)(Nesten sånn som med alt annet..) Anonymkode: 218f1...296 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja og nei, det er en ekte coin. Bare at den har ikke noe virkelig verdi. Verdien i dogcoin er en salgs pyramide scheme. Siden 'alle' snakker om det, og kjøper det. Derfor går verdien opp. Høy risiko, kan være verdt det, kan tape alt ;)(Nesten sånn som med alt annet..) Anonymkode: 218f1...296 Slik er det jo med vanlige penger også, det har bare en verdi så lenge man har tiltro til dem. Anonymkode: ec45f...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå