Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at dogecoin har økt veldig mye. Er dogecoin svindel? Hvis man setter inn penger i kryptovalutaen, blir man da lurt? Eller er dette en ekte valuta slik som bitcoin?

Anonymkode: 8980b...58e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Krypto generelt er risikosport, men hvordan man kan tjene på å få andre til å kjøpe Krypto er jeg ikke sikker på. Så vil ikke si det er svindel, men det finnes vel folk her som vet langt mere om det enn meg. 

Anonymkode: 2dc5d...958

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra hva jeg har forstått er dogecoin en "tullekrypto" som har fått alt for mye hype

Anonymkode: 2dc5d...958

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke svindel, men som med alle andre kryptovalutaer risikerer du jo at verdien synker. Så det er ikke sikkert at du tjener penger på det. 

Anonymkode: ec45f...802

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei, det er en ekte coin. Bare at den har ikke noe virkelig verdi. Verdien i dogcoin er en salgs pyramide scheme. Siden 'alle' snakker om det, og kjøper det. Derfor går verdien opp. Høy risiko, kan være verdt det, kan tape alt ;)(Nesten sånn som med alt annet..)

Anonymkode: 218f1...296

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja og nei, det er en ekte coin. Bare at den har ikke noe virkelig verdi. Verdien i dogcoin er en salgs pyramide scheme. Siden 'alle' snakker om det, og kjøper det. Derfor går verdien opp. Høy risiko, kan være verdt det, kan tape alt ;)(Nesten sånn som med alt annet..)

Anonymkode: 218f1...296

Slik er det jo med vanlige penger også, det har bare en verdi så lenge man har tiltro til dem. 

Anonymkode: ec45f...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...