AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Del Skrevet 18. april 2021 Noen som kjenner til? Er det trygt? Mye avgifter? Anonymkode: a01b3...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg oppdrettet en konto der denne uka, er fornøyd. Har ikke kjøpt noe der enda men tenkte å følge med på markede en liten stund først. Ifølge kompisene mine som driver med crypto er det en av de billigere, hvor man også er noenlunde trygg fra useriøse crypto. En god regel: får du ikke kjøpt det i coinbase, så ikke kjøp det. Med unntak av XRP. Anonymkode: 46cdb...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg har lastet ned binance appen og invistert et lite beløp. Ser at man trenger en wallet for å lagre pengene trygt? Hvordan gjør man det? Er ikke pengene trygge på binance? Anonymkode: a01b3...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En god regel: får du ikke kjøpt det i coinbase, så ikke kjøp det. Med unntak av XRP. Hvorfor blander du inn Coinbase i spørsmålet til TS? Anonymkode: 932e0...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Del Skrevet 18. april 2021 Jeg bruker cryoto.com og et veldig fornøyd. Har også visa kort fra dem. Det er alt i ett app. Anonymkode: a4fbd...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker cryoto.com og et veldig fornøyd. Har også visa kort fra dem. Det er alt i ett app. Anonymkode: a4fbd...f60 Crypto.com så klart 😁 Anonymkode: a4fbd...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Del Skrevet 18. april 2021 Ja, den er trygg Anonymkode: 9d6b2...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Del Skrevet 18. april 2021 Har brukt binance i mange år uten problemer. Alltid ha kryptoen din i en egen lommebok når du er ferdig å handle, da. Avgifter er der alltids, men om man kjøper riktig krypto øker verdien med mye mer enn man betalte i avgifter. Anonymkode: 1394a...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #9 Del Skrevet 18. april 2021 Er lurt å lese seg opp litt på krypto, og ikke kaste bort penger på noe som ikke kan brukes. Les denne artikkelen Anonymkode: 75c4b...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pelle1358 Skrevet 18. april 2021 #10 Del Skrevet 18. april 2021 Vær forsiktig! Er du en «invistor», ville jeg holdt meg unna krypto. Eller fått hjelp av noen du stoler på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #11 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er lurt å lese seg opp litt på krypto, og ikke kaste bort penger på noe som ikke kan brukes. Les denne artikkelen Anonymkode: 75c4b...3c9 Du hadde ikke lest deg opp skjønner jeg 😂Det fins utallige andre muligheter. Bankene er på vei ut. Men enig i at det er lurt å lese seg opp. Anonymkode: a4fbd...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #12 Del Skrevet 18. april 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er lurt å lese seg opp litt på krypto, og ikke kaste bort penger på noe som ikke kan brukes. Les denne artikkelen Anonymkode: 75c4b...3c9 Fjord maritime bruker krypto (blockchain) for å spore co2-utslipp. Blockchain kan også brukes til journaler, spore hvor varer du kjøper kommer fra, gps med mer. https://kryptografen.no/2020/12/17/tracker-co2-utslipp-med-ny-skaleringslosning-pa-ethereum/ Anonymkode: 1394a...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #13 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du hadde ikke lest deg opp skjønner jeg 😂Det fins utallige andre muligheter. Bankene er på vei ut. Men enig i at det er lurt å lese seg opp. Anonymkode: a4fbd...f60 Hvordan skal han klare å skaffe seg boliglån med egenandelen sin nå? Må han faktisk hvitvaske pengene for å omgå hvitvaskingsloven? Anonymkode: f094b...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #14 Del Skrevet 18. april 2021 Fellesskapet "Kongeriket" (stort norsk kryptocommunity) anbefaler Binance. Har ikke inntrykk av at det er høye avgifter. Anonymkode: b9524...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå