AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Hun får enkelt tak når de er ganske fulle, tilogmed med spreng. Men når brystet er mykere og tommere får hun ikke tak og klikker av frustrasjon. Hun er 6 uker. Prøver «hamburger-grep», men det går ikke tips?? Anonymkode: 23e4c...9ac
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Sånn gjør min også. Usikker på om det er taket som er problemet eller om det renner dårligere og hun blir frustrert pga. det🤔 Beklager, har ikke noe godt tips. Jeg pleier å bytte bryst når hun blir sånn, vet ikke om det er det riktige. Anonymkode: 1a3f7...21d 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hun får enkelt tak når de er ganske fulle, tilogmed med spreng. Men når brystet er mykere og tommere får hun ikke tak og klikker av frustrasjon. Hun er 6 uker. Prøver «hamburger-grep», men det går ikke tips?? Anonymkode: 23e4c...9ac Får hun ikke tak eller er hun frustrert fordi hun må jobbe mer for å få det ut? Anonymkode: 6bbe2...928
Gjest Albbas Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Klemmer du brystet flatt nok? Og ikke slippe opp når baby tar tak? Prøvd flipple (sjekk YouTube)?
Skogkløver Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 (endret) Når brystene er harde enten av brystspreng eller melkespreng er cottermans grep fantastisk. Det gjør brystet mykere og lettere å forme https://ammehjelpen.no/brystspreng-oppmykning-cottermans-grep/ Edit: leste tydeligvis helt feil 😅 Endret 18. april 2021 av Skogkløver 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Får hun ikke tak eller er hun frustrert fordi hun må jobbe mer for å få det ut? Anonymkode: 6bbe2...928 Hun får ikke tak. Ligger med åpen munn rundt brystet, men suger seg ikke fast, hvis du skjønner.. vet at det er igjen melk, men ikke like mye. Så det er ikke fordi det er tomt.. Anonymkode: 23e4c...9ac
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Albbas skrev (3 timer siden): Klemmer du brystet flatt nok? Og ikke slippe opp når baby tar tak? Prøvd flipple (sjekk YouTube)? Føler jeg klemmer det veldig flatt, flatere enn jeg får brystet når det er smekkfullt iallefall. Når brystet er fullt får hun tak umiddelbart av seg selv.. Anonymkode: 23e4c...9ac
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sånn gjør min også. Usikker på om det er taket som er problemet eller om det renner dårligere og hun blir frustrert pga. det🤔 Beklager, har ikke noe godt tips. Jeg pleier å bytte bryst når hun blir sånn, vet ikke om det er det riktige. Anonymkode: 1a3f7...21d Jeg og bytter, men har ikke såå mye melk, så til slutt er begge brystene ganske myke, og da får hun ikke tak på noen av de.. Anonymkode: 23e4c...9ac
Flowerlover Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 Prøv og press på brystet når du holder brystet mot munnen til baby, slik at det kan renne noen dråper I I munnen. kanskje brystet da blir mer "intressant" for baby? Har du snakket med hs om det? Mulig baby har stramt tungebånd??🤔
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 Ser du skriver at baby ikke greier å få tak, men vil bare nevne at min baby strevde når det var lite fordi han ble sint fordi det var lite. Tok lang tid før jeg skjønte at det var derfor. Leste en plass at baby kan kjenne med tungen om det er mye eller lite melk i puppen, var da jeg skjønte hva han drev med og hvorfor. Anonymkode: 969c1...cb6
Gjest Albbas Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Føler jeg klemmer det veldig flatt, flatere enn jeg får brystet når det er smekkfullt iallefall. Når brystet er fullt får hun tak umiddelbart av seg selv.. Anonymkode: 23e4c...9ac Som sagt, prøvd flipple? Kontakt eventuelt ammehjelpen og spør om du kan sende en video og få noen tips. Husker min første også fikk bedre tak ved fullt bryst. Han hadde stramt tungebånd og veldig dårlig dietak, så vi måtte jobbe hardt med dietaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå