AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Hei, jeg tok tatovering for 3 dager siden. Første dagen fjernet jeg plasten etter 2 timer som tatovøren sa, vasket godt og smørte meg. Sov med plast første natten. Dagen etter vasket jeg og smørte 5 ganger, gikk i shorts hele dagen og sov med plast igjen. Natt til idag sov jeg uten plast, og har så langt vasket tatoveringen 2 ganger og smørt 3 ganger. Kjenner nå at det har kommet skorpe på tatoveringen, og etter å ha googlet, så skal man ikke få det? Da det kan ødelegge fargen? Kjenner jeg blir helt stressa, jeg har jo gjort akkurat som tatovøren sa, innmari kjipt om jeg har ødelagt tatoveringen før den i det hele tatt er ferdig... Skal ha en session til til på fredag.. Anonymkode: c9469...c5b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, jeg tok tatovering for 3 dager siden. Første dagen fjernet jeg plasten etter 2 timer som tatovøren sa, vasket godt og smørte meg. Sov med plast første natten. Dagen etter vasket jeg og smørte 5 ganger, gikk i shorts hele dagen og sov med plast igjen. Natt til idag sov jeg uten plast, og har så langt vasket tatoveringen 2 ganger og smørt 3 ganger. Kjenner nå at det har kommet skorpe på tatoveringen, og etter å ha googlet, så skal man ikke få det? Da det kan ødelegge fargen? Kjenner jeg blir helt stressa, jeg har jo gjort akkurat som tatovøren sa, innmari kjipt om jeg har ødelagt tatoveringen før den i det hele tatt er ferdig... Skal ha en session til til på fredag.. Anonymkode: c9469...c5b Skorpe er helt normalt. Det er jo et sår. Men det man ikke skal gjøre er å pirke på skorpen Anonymkode: db418...400
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skorpe er helt normalt. Det er jo et sår. Men det man ikke skal gjøre er å pirke på skorpen Anonymkode: db418...400 Ja, var det jeg og minnes. 10 år siden sist jeg tatoverte meg, og da hadde jeg skorpe på alle. Pirke gjør jeg ikke, selv om fristelsen er stor, så lar jeg være. Takk! Anonymkode: c9469...c5b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Fikk skorpe da jeg tok tatovering, ble informert om det. Fikk beskjed om å ikke pirke på den, da kunne tatoveringen bli ødelagt/ikke så fin. Anonymkode: 99f2c...a71
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Skorpe normalt. Ikke pirke! Pass på at klær,sengetøy og annet ikke skrubber borti tatoveringen før den er helt grodd. Gratulerer med blekket🥳 Anonymkode: 66698...733
Lærke Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 Som de andre skriver: Skorpe er vanlig, men ikke plukk på den eller riv den av for da kan du ødelegge fargen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå