AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Hva synes dere? Anonymkode: b1f39...ffe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Ja. Bussetene kan inneholde mye dritt, bl.a. snørr, oppkast, blod, urin, avføring, sæd ... osv 🤮 Anonymkode: 547e7...d6c 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Bussetene kan inneholde mye dritt, bl.a. snørr, oppkast, blod, urin, avføring, sæd ... osv 🤮 Anonymkode: 547e7...d6c Ja....Enig 🤮 Anonymkode: b1f39...ffe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Ja æsj..... sitter ikke om jeg har på meg for korte klær... hvis ikke hsr jeg stor veske/sekk og ett lite teppe eller noe å sitte på 🙈 Anonymkode: aa364...fb2 1
visp Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Ta med en strandstol og sett deg i midtgangen:) 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja æsj..... sitter ikke om jeg har på meg for korte klær... hvis ikke hsr jeg stor veske/sekk og ett lite teppe eller noe å sitte på 🙈 Anonymkode: aa364...fb2 Mange jenter gjør det jo! De ser ikke problemet og tror at jeg er «hysterisk». Anonymkode: b1f39...ffe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Hysteriske kvinnfolk! Hvorfor skulle det skade med noe bakterie på lårene? Anonymkode: fdb17...ff5 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #8 Skrevet 18. april 2021 Med mindre jeg har på hvitt skjørt, kjole eller bukse så setter jeg meg ned på kollektivtransport Anonymkode: a7da3...55e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #9 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hysteriske kvinnfolk! Hvorfor skulle det skade med noe bakterie på lårene? Anonymkode: fdb17...ff5 Selv om det ikke er direkte helseskadelig, er det ekkelt 🤮 Anonymkode: 547e7...d6c
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2021 #10 Skrevet 18. april 2021 visp skrev (3 minutter siden): Ta med en strandstol og sett deg i midtgangen:) Helst med spredte ben. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #11 Skrevet 18. april 2021 Tror det er mindre skadelig at du får bakterier osv på baksiden av lårene enn på hendene/armene, som du får dem på når du står og holder deg fast i stropper/stenger/vegger, eller lener overkroppen mot disse.. Anonymkode: 3ca90...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #12 Skrevet 18. april 2021 Bussetene inneholder helt sikkert mer avføringsbakterier enn et gjennomsnittelig offentlig toalettsete! Anonymkode: 547e7...d6c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #13 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det er mindre skadelig at du får bakterier osv på baksiden av lårene enn på hendene/armene, som du får dem på når du står og holder deg fast i stropper/stenger/vegger, eller lener overkroppen mot disse.. Anonymkode: 3ca90...d3d Ok. Man burde vel rense den delen av stangen som man skal holde seg fast i. og i tillegg desinfisere hånden når man går av bussen. Anonymkode: 547e7...d6c 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #14 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja æsj..... sitter ikke om jeg har på meg for korte klær... 🙈 Anonymkode: aa364...fb2 Der sier du det jo selv. Du har på altfor korte/for små klær som ikke dekker slik det er ment. Hvorfor gjør dere moteslaver det? Man kan fint klare å kle seg i noe litt mere dekkende og fremdeles se bra ut og man blir ikke burkakledd av den grunn. Trist at så mange folk ikke forstår at man ikke trenger å selge seg selv til verden for å ha noen verdi. Jada, "trist at jeg ikke klarer å la andre gå kledd som de vil", men det er jo så totalt dumt å følge en slik mote. Det er alltid ment at man skal ha stoffer som tar imot det man evt. legger fra seg når man sitter. På stoler hvor mange sitter blir det enda viktigere med hygiene og å være bevisst på det. Gå heller halvnaken hjemme. Anonymkode: f781a...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #15 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der sier du det jo selv. Du har på altfor korte/for små klær som ikke dekker slik det er ment. Hvorfor gjør dere moteslaver det? Man kan fint klare å kle seg i noe litt mere dekkende og fremdeles se bra ut og man blir ikke burkakledd av den grunn. Trist at så mange folk ikke forstår at man ikke trenger å selge seg selv til verden for å ha noen verdi. Jada, "trist at jeg ikke klarer å la andre gå kledd som de vil", men det er jo så totalt dumt å følge en slik mote. Det er alltid ment at man skal ha stoffer som tar imot det man evt. legger fra seg når man sitter. På stoler hvor mange sitter blir det enda viktigere med hygiene og å være bevisst på det. Gå heller halvnaken hjemme. Anonymkode: f781a...5dd Mange bruker jo korte shorts når det er veldig varmt. Anonymkode: b1f39...ffe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #16 Skrevet 18. april 2021 Man renser jo ting som solsenger, solariesenger, treningsapparater o.l. før man bruker de og etter man har brukt de, så jeg synes at det burde være tilrettelagt slik at man også kan rense bussetene om man ønsker det før man setter seg ned. Hvorfor er ikke bussetene laget med et slikt glatt trekk som lett lar seg rense/desinfisere? Anonymkode: 547e7...d6c 1
Nicathv Skrevet 18. april 2021 #17 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange bruker jo korte shorts når det er veldig varmt. Anonymkode: b1f39...ffe Altså, man merker ikke særlig varmeforskjell på superkorte shorts og shorts som går til knærne. Det er ærlig sak om man ønsker å vise seg fram og se sexy ut, og kjør for all del på. Men at det er pga. varme, den kjøper jeg ikke. 4
Brunello Skrevet 18. april 2021 #18 Skrevet 18. april 2021 Folk må slutte å være så hysteriske. Mange er redde for alt mulig av bakterier. Og på slutten av dagen ender de opp med å suge mannen sin. Hva er alt tullet med bakteriehysteri verdt da? 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #19 Skrevet 18. april 2021 Brunello skrev (4 minutter siden): Folk må slutte å være så hysteriske. Mange er redde for alt mulig av bakterier. Og på slutten av dagen ender de opp med å suge mannen sin. Hva er alt tullet med bakteriehysteri verdt da? Ja, mannen sin. Ikke ukjente folk på bussen. Hold deg til temaet. Anonymkode: b1f39...ffe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #20 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Man renser jo ting som solsenger, solariesenger, treningsapparater o.l. før man bruker de og etter man har brukt de, så jeg synes at det burde være tilrettelagt slik at man også kan rense bussetene om man ønsker det før man setter seg ned. Hvorfor er ikke bussetene laget med et slikt glatt trekk som lett lar seg rense/desinfisere? Anonymkode: 547e7...d6c Enig. Noen busseter er veldig møkkete. Men folk setter seg ned uten å se på sete engang Anonymkode: b1f39...ffe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå