AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Så fant han seg en ny kort tid etter bruddet. Etter mange års ekteskap med felles barn avdekket jeg at han var notorisk utro både i vårt og i sine tidligere forhold. I tillegg er han spilleavhengig. Mine følelser for han forsvant da jeg fant ut at han har levd et dobbeltliv. Han har vært uærlig, løgnaktig og manipulerende og det tok meg mange år å finne ut sannheten om han. Bør jeg fortelle til hans nye dame hvem han egentlig er? Anonymkode: 88f6a...ae8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Visste hun ikke at han var opptatt da de holdt på da? Da vet hun jo hva hun får! Anonymkode: f11b3...788 1
GammelKaktus Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 Nei, han har vel kontakt med barna? Ser bare for meg at det vil bli drama hvis du sier noe. Hadde dere ikke hatt barn eller noe annet som gjør at dere må ha kontakt så hadde jeg sagt noe. Bare vær glad du er kvitt han.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Ikke si noe som helst. Du virker bare sjalu og at det er du som er rar. La hun ta han og finne ut av det selv. Han endrer seg ikke. Beste hevn er ingen hevn...i lengden. Men skjønne det friste. Anonymkode: ee7ab...e51 2
Virrevirrevapp Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 La ham heller grave sin egen grav. Og fokuser på ditt nye liv uten ham.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Ikke gjør det. Tenk på barna. Viktig at dere har et godt samarbeid. Da er det dumt å ødelegge for han, det hjelper ikke på samarbeidet. Hun finner nok ut av det selv. Anonymkode: a4433...678 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 Hun finner det nok ut selv. Anonymkode: 04729...63d
DrueSmoothie Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Nei. Det tenker jeg hun må finne ut av selv! Jeg tror du taper mer på å si noe enn å ikke si noe
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Ikke gjør det. Svar hvis hun spør selv,senere. Hun vil uansett ikke tro deg om du sier noe nå. Hadde akkurat samme med min ektemann. Karma kommer til han etterhvert 😉 Anonymkode: 38ae0...efb 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Nei, la være. Dessuten, så lenge han er opptatt med henne vil han la deg være i fred. Anonymkode: bb1a6...5ae 2
Me for life Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 Hvis hun kontakter deg og spør skal du ikke trenge å lyve, men ellers holder du deg utenfor. Det er faktisk mulig å forandre seg.
Gjest Råååsa Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 Nei, det skal du ikke. Det er ikke noe sikkert han fortsetter denne adferden i sitt nye forhold.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 Nei, hvorfor skal du gjøre det? Er det fordi du selv synes han fikk dame for fort og ønsker å såre han slik han har gjort mot deg? Altså bitterhet. Eller er det for å hjelpe ny dame som du ikke kjenner? Kanskje har de et åpent forhold for alt du vet. Nei, du bør heve deg over det. Gjør heller ting som forbedrer ditt eget liv og din tilværelse. Fokuser på deg selv😊 Anonymkode: 16021...5a7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #15 Skrevet 19. april 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Så fant han seg en ny kort tid etter bruddet. Etter mange års ekteskap med felles barn avdekket jeg at han var notorisk utro både i vårt og i sine tidligere forhold. I tillegg er han spilleavhengig. Mine følelser for han forsvant da jeg fant ut at han har levd et dobbeltliv. Han har vært uærlig, løgnaktig og manipulerende og det tok meg mange år å finne ut sannheten om han. Bør jeg fortelle til hans nye dame hvem han egentlig er? Anonymkode: 88f6a...ae8 Hei Vet det frister, men hold deg for god til det. Men jeg hadde fortalt dersom hun hadde kontaktet meg - hadde aldri løyet for ham (løgnene får han stå for selv - han har gode skillz der 🙃) Og; jeg tror ikke han kommer til å forandre seg. Notorisk utro er en kronisk "sykdom" Klem Anonymkode: a085b...27b
Sirah Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 Jeg skjønner veldig godt at det frister, men nei, det skal du ikke. Det er ikke din sak. Behold heller et greit forhold med eksen pga ungene. 1
vinnvinn86 Skrevet 19. april 2021 #17 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så fant han seg en ny kort tid etter bruddet. Etter mange års ekteskap med felles barn avdekket jeg at han var notorisk utro både i vårt og i sine tidligere forhold. I tillegg er han spilleavhengig. Mine følelser for han forsvant da jeg fant ut at han har levd et dobbeltliv. Han har vært uærlig, løgnaktig og manipulerende og det tok meg mange år å finne ut sannheten om han. Bør jeg fortelle til hans nye dame hvem han egentlig er? Anonymkode: 88f6a...ae8 Nei, da fremstår du jo bare gal og sjalu. Kom deg videre
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #18 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 12.45): Visste hun ikke at han var opptatt da de holdt på da? Da vet hun jo hva hun får! Anonymkode: f11b3...788 Såvidt jeg vet holdt han ikke på med henne da vi var et par. Han hadde derimot mange andre damer, og han prøvde seg stadig på nye. Den nye dama bor langt unna og har nok ingen anelse om hva slags mann dette er! Anonymkode: 88f6a...ae8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #19 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, hvorfor skal du gjøre det? Er det fordi du selv synes han fikk dame for fort og ønsker å såre han slik han har gjort mot deg? Altså bitterhet. Eller er det for å hjelpe ny dame som du ikke kjenner? Kanskje har de et åpent forhold for alt du vet. Nei, du bør heve deg over det. Gjør heller ting som forbedrer ditt eget liv og din tilværelse. Fokuser på deg selv😊 Anonymkode: 16021...5a7 Det er fordi jeg ikke unner noen det helvete som jeg har vært igjennom med denne mannen. Dette er en mann som helt klart har narssisistiske trekk, og det å bo sammen med han har kostet meg mye psykisk. Jeg har gjennom store deler av forholdet ant at det har vært "noe" ved han, men han har vært verdensmester i å lyge og manipulere og føre skyld over på meg. Anonymkode: 88f6a...ae8
Nymerïa Skrevet 19. april 2021 #20 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er fordi jeg ikke unner noen det helvete som jeg har vært igjennom med denne mannen. Dette er en mann som helt klart har narssisistiske trekk, og det å bo sammen med han har kostet meg mye psykisk. Jeg har gjennom store deler av forholdet ant at det har vært "noe" ved han, men han har vært verdensmester i å lyge og manipulere og føre skyld over på meg. Anonymkode: 88f6a...ae8 Men nettopp fordi han er en løgner og manipulator bør du ikke si noe. Hvem tror du hun kommer til å tro på? Han som hun kjenner og er forelsket i og kan snakke seg ut av enhver situasjon? Eller eksen som hun ikke kjenner og som han kanskje har advart henne mot? Hva tror du han har sagt om deg allerede? Det er neppe gode ting. Kanskje er du spinnvill av raseri fordi du ville ha han tilbake men han avviste deg selvfølgelig. Jeg kan ikke se for meg at du vinner denne. Men jeg er enig med de andre i tråden som sier at hvis hun kontakter deg derimot, så kan du si det som det er. Hverken mer eller mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå