AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 På Instagram er det et vell av interiørkontoer, men jeg sliter med å finne inspirasjon som passer for meg. Jeg har åpenbart ikke funnet de rette søkeordene, verken på norsk eller engelsk, for de kontoene jeg finner kan deles i tre kategorier, særlig de norske: 1. Interørkontoer helt uten personlighet, og hvor alle bildene ser ut som om de er klippet ut av møbelkataloger og Jotuns fargekatalog på en gang. Det er alltid veldig pent, det meste er veldig nytt, alt er veldig moderne og dagsaktuelt, og det ser ikke ut som om det bor mennesker der. 2. Oppussingskontoer, og da med tema som "tilbakeføring av et hus til opprinnelig stil", "oppussing på budsjett" eller "oppussing med ubegrenset budsjett". 3. Interiørkontoer som flyter over av personlighet, og der boligen ser mer ut som en overmøblert og brokete krysning mellom et tivoli og loppemarked. Det jeg er ute etter er inspirasjon for oss som er en mellomting mellom alt dette. Vi som ikke nødvendigvis pusser opp akkurat nå. Vi som har både gamle og nye ting i boligen vår. Vi som av praktiske og økonomiske årsaker har interiørelementer som verken er moderne eller retro-kule. Vi som både har dyre og billige ting. Vi som kan føle oss motløse når vi ser hvor perfekt, eller i alle fall hvor gjennomført, mange har det. Finnes det interiørkontoer av og for oss hverdagsmennesker? Anonymkode: b0e28...5f0 11
Sirah Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Følger denne tråden... Leter etter akkurat det samme som deg TS. Interiørkontoer for oss helt vanlige, gjennomsnittelige folk 2
Rosa Dartle Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Følger også for tips, har lagt merke til det samme 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 De som ikke har noen spesiell i interiørinteresse og har «helt vanlige hjem» gidder vel oftest ikke å lage en interiørkonto. Men mitt tips er å lete utenfor Norge, er bla mange bra svenske og tyske. Jeg liker feks Gustavs rum (svensk, loppemarked) og det lille grå hus (dansk). Anonymkode: 36fbf...6c8 10
Sirah Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De som ikke har noen spesiell i interiørinteresse og har «helt vanlige hjem» gidder vel oftest ikke å lage en interiørkonto. Men mitt tips er å lete utenfor Norge, er bla mange bra svenske og tyske. Jeg liker feks Gustavs rum (svensk, loppemarked) og det lille grå hus (dansk). Anonymkode: 36fbf...6c8 For min del trenger det ikke være en rein interiørkonto, må gjerne postes bilder av katter og toppturer også om du ser poenget. Men bilder av "vanlige" hjem hadde vært fint Takk for tips, disse skal sjekkes.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De som ikke har noen spesiell i interiørinteresse og har «helt vanlige hjem» gidder vel oftest ikke å lage en interiørkonto. Men mitt tips er å lete utenfor Norge, er bla mange bra svenske og tyske. Jeg liker feks Gustavs rum (svensk, loppemarked) og det lille grå hus (dansk). Anonymkode: 36fbf...6c8 TS her: tusen takk for tipsene! De skal jeg sjekke. Da kan det jo hende at jeg finner flere hvis jeg sjekker følgerne til disse kontoene også. Jeg tenker som deg, at de med helt vanlige hjemmene vanligvis ikke vil lage interiørkonto, men hvis noen kjenner til noen ville det absolutt vært kjekt å vite om. Og som Sirah sier: det trenger ikke være en ren interiørkonto heller. Anonymkode: b0e28...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #7 Skrevet 18. april 2021 Ikke sikkert jeg forstår helt hva du er ute etter, men jeg liker i hvert fall: ralfefarfarsparadis, dynamisk salong, kasparasregnbue2. Anonymkode: 600c3...061
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Karroogcarrydesign liker jeg å følge med på😊 masse praktiske tips for småbarnsfamilier Anonymkode: 256b8...76c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Følger ikke personen selv, men kontoen heter billigoppussing. Ikke helt min stil. Også er det en annen konto som heter livet på Jar, som jeg kom over. Hun har «billig» interiør og har et helt normalt hus i forhold til andre interiørkontoer. Anonymkode: abc08...275
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Jeg følger monicakjellemo. Hun har en blanding av nytt og gammelt, med farger, ikke helt sånn sterilt liksom. Kanskje ikke helt du er ute etter, men verdt å ta en titt Anonymkode: cb61f...496 1
Crema Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 Jeg liker faktisk rom123 sin Instagram-konto. Jeg syns de ofte viser fram normalt koselige hjem!
fjær Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 Snubla over denne... ser det er feriehus men veldig søt konto uansett.. https://instagram.com/livetpasorheim?igshid=1vx9344cuibph 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 Bruk Pinterest i stedet. Der får du forslag som ligner på bildet du har klikket på. Genialt, både for interiør, hår, sminke, klær, ferie... Anonymkode: a582e...c20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå