AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Hei, Jeg er helt i nedre del av overvektig på BMI-skalaen, og det legger seg mest på underkroppen. Fasongen min er kanskje "kjegle", og jeg har alltid lår som gnisser. Finner ikke bukser som ser bra ut på meg! Alt av jeans som er inn nå, får meg til å se større og enda mer uproporsjonal ut. Noen som har forslag til hva jeg bør gå for? Er i 30-årene. Anonymkode: 3a82a...0a0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 Sophia fra Vavite på Match. Masse stretch så de passer slle fasonger og super behagelig å gå med. Anonymkode: f8a0f...d44 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sophia fra Vavite på Match. Masse stretch så de passer slle fasonger og super behagelig å gå med. Anonymkode: f8a0f...d44 Takk for tips! Er det en spesiell modell du kan anbefale til min fasong? Anonymkode: 3a82a...0a0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips! Er det en spesiell modell du kan anbefale til min fasong? Anonymkode: 3a82a...0a0 De finnes i slim, rett, sleng og vide akkurat nå. Livet er likt på alle, så da kan du velge ben ut i fra hva du trives med med. Men flest foretrekker (og personlig hadde jeg valgt til deg) den ordinære, dvs slim. Cropped hvis du har normale eller korte ben, regular vis du er lang. Anonymkode: f8a0f...d44
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Jeg er en overdreven pæreform med gigantiske lår og hofter, men smal midje og forholdsvise slanke legger. Jeg kler best straight leg bukser, evt. med veldig, veldig svak sleng. Men jeg kler aller best skjørt/kjoler, da ser man ikke like godt de overdrevne proporsjonene mine. Anonymkode: 906d0...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå