Cata Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 Har i et øyeblikks svakhet anskaffet en nest mini og oppdager jeg liker duppeditten bedre enn jeg trodde. Prøver nå å få den til å sette opp påminnelser av typen "husk klesvask kl 17" og den oppfatter meldingen og når den skal påminne, men påminnelsen kommer bare på mobilen (google assistenten) og ikke via nest som jeg ønsker. Har sjekket og den husker påminnelsen og lister den opp når jeg spør hva som er planer for dagen, men når tiden er inne er den dønn stille. Har sjekket app opp og ned men alle de tilganger som FAQ tilsier skal stå på, står på etter det jeg kan se. Varsler er på, men (og dette tror jeg er problemet men jeg får ikke løst det): I appen står det under varsler: "Alle varsler i home appen er slått av i innstillingene på denne enheten". Problemet er at når jeg går til varslingssenteret på iPhone så står står varsler på for google home appen. Er det jeg som har misforstått hvordan den skal virke på sånne ting? Har funnet en workaround med å sette "klesvask" som alarm. Da pinger alarmen og når jeg spør hva alarmen gjelder får jeg vite det, så jeg har en slags løsning men det hadde vært bedre om den hadde meldt hva det gjelder øyeblikkelig. Kan vel ikke forvente "hei ditt late drog, sett i gang med klesvasken" men et saklig "husk klesvask" når tiden var inne hadde vært greit. Er det noen som har denne og får påminnelser til å virke som jeg har skissert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå