Gå til innhold

Like du å suge penis?

Liker du å suge penis?  

136 stemmer

1. 1. Liker du å suge penis?

• Ja, jeg elsker det.
      61
    • Ja, for at mannen skal få nytelse.
      39
    • Nei, jeg liker ikke det.
      36
  2. 2. Hvor mange forskjellige peniser har du sugd?

• Ingen
      13
    • 1 - bare mannen min.
      20
    • 2-5
      42
    • over 5
      61

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bedre halv har mast på meg lenge på å suge han. Jeg er litt usikker på hvor vanlig det er.

Derfor spør jeg, hvor vanlig er det? Hvordan og hvor ofte gjør dere det?

Anonymkode: 4784a...4fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke teknikker er best?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Min bedre halv har mast på meg lenge på å suge han. Jeg er litt usikker på hvor vanlig det er.

Derfor spør jeg, hvor vanlig er det? Hvordan og hvor ofte gjør dere det?

Det er helt normalt og noe du absolutt bør gjøre!

Anonymkode: 6c16e...2c6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ey! Slikt går det ikke an å skrive. 👆 Du bør ikke gjøre noe du ikke har lyst til! Riktig at det er normalt, og mange gjør det men det betyr ikke at det er noe alle bør gjøre.  Om du har lyst, kjør på. Om du er nysgjerrig prøv deg frem, men om du ikke har lyst så la det være. 

Anonymkode: ea030...751

• Liker 7
Skrevet

Det som teller er ikke om det er vanlig eller ei, men om det er noe for dere. 🙄

Selv elsker jeg det. Både fordi jeg av en eller annen grunn liker følelsen og fordi jeg ser hvilken effekt det har på mannen min. Den makten jeg har til å kunne gi ham så intense følelser, tenner meg opp i vinkel. 🤗

Men, det betyr ikke at du vil like det. Og det er hva du mener som teller.

Hvis du ønsker å prøve (ikke fordi han maser, men fordi du er nysgjerrig), så vil jeg anbefale deg å ta små steg. Prøv litt som en del av et forspill. Ikke lov noe mer enn toppen ett minutt. Og gjør deg egne erfaringer.

Hvordan du gjør det? Vel, egentlig er det bare å ta pålen i munnen og la tungen leke med den eller føre munnen litt opp og ned. Og så kan du eksperimentere litt ut fra hva du har lyst til å teste og han ser ut til å reagere positivt på. Det eneste du må unngå er å bite og dra forhuden for langt ned. Hvis du vil gjøre mer ut av det, så har jeg faktisk samlet en haug tips i en suge-guide. Men, bare les den hvis du vil! 💜

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det med mannen min, men aldri likt det før han, men andre... 

Anonymkode: 4e573...430

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med veldig stramme kjeve muskler i lang tid og det har fristet lite å suge mannen. Jeg trodde det var mest fordi jeg ikke likte det, men noe har endret seg. Nå som jeg ikke har vondt lengre synes jeg det er kjempe digg. Aller mest fordi jeg liker å gi mannen min nytelse. Jeg føler meg også litt mektig når jeg kan ta styringen over orgasmen hans. 

Anonymkode: 7fcf9...1da

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, suger gjerne jeg både for hans del og for min egen del. Helst som en del av hele akten 😊

Anonymkode: 5613a...78a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 11.47):

Hvorfor?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja, faktisk! 
Det er få menn jeg synes faktisk er sexy, men jeg kan godt like å suge en fin kuk.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på fyren og smaken og hvor «påtvunget» det blir. Han jeg dater nå elsker jeg å suge, gjør det hver gang vi har sex på samme måte som han går ned på meg. Men er fyren veldig «på» suging og det ikke blir noe jeg selv tar insj til liker jeg det ikke så godt. Det må skje naturlig. 

Anonymkode: 16f7c...0aa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på fyren og smaken og hvor «påtvunget» det blir. Han jeg dater nå elsker jeg å suge, gjør det hver gang vi har sex på samme måte som han går ned på meg. Men er fyren veldig «på» suging og det ikke blir noe jeg selv tar insj til liker jeg det ikke så godt. Det må skje naturlig. 

Anonymkode: 16f7c...0aa

Helt enig, det kommer veldig an på! 

Noen peniser er pene, andre stygge. Det er ikke noen dealbreaker om den er stygg, men det er dealbreaker om det kommer masse precum ut av den mens man suger, som smaker urin. Bare æsj. 

I tillegg er mannens respons på sugingen utrolig viktig. Viser han meg hva han liker at jeg gjør, så er det veldig oppmuntrende og gøy. 

Anonymkode: e5a97...622

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 11.51):

Ey! Slikt går det ikke an å skrive. 👆 Du bør ikke gjøre noe du ikke har lyst til! Riktig at det er normalt, og mange gjør det men det betyr ikke at det er noe alle bør gjøre.  Om du har lyst, kjør på. Om du er nysgjerrig prøv deg frem, men om du ikke har lyst så la det være. 

Anonymkode: ea030...751

Altsååå....

Det går jo an å skrive at man "bør" gjøre det. Ingen tvang, men det er jo noe med å forsøke å tilfredsstille partner. Er det helt lås er det selvfølgelig greit å si nei, men jeg synes man bør strekke seg litt for hverandre, og ikke alt handler om hva man selv har mest lyst til.

Det er ikke slik at jeg alltid har så veldig lyst til å gjøre tingene jeg gjør for min egen del, men det er jo fint å gi.

Anonymkode: 85b7e...987

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig, det kommer veldig an på! 

Noen peniser er pene, andre stygge. Det er ikke noen dealbreaker om den er stygg, men det er dealbreaker om det kommer masse precum ut av den mens man suger, som smaker urin. Bare æsj. 

I tillegg er mannens respons på sugingen utrolig viktig. Viser han meg hva han liker at jeg gjør, så er det veldig oppmuntrende og gøy. 

Anonymkode: e5a97...622

For min del har jeg enda til gode å se en «stygg» penis. Hygiene, derimot, er alfa og omega. Hvis jeg skulle velge, ville jeg også foretrukket den med masse precum og en stor sprut, men det er ikke en dealbreaker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Ja, faktisk! 
Det er få menn jeg synes faktisk er sexy, men jeg kan godt like å suge en fin kuk.

Beklager, jeg tok utgangspunkt at det var kvinner jeg henvendte meg til. 

Jeg skjønner at vi er glade å suge penis. De fleste har sugd mer enn 5 penis 😮

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at vi er glade å suge penis. De fleste har sugd mer enn 5 penis 😮

«De fleste» i denne tråden har vel strengt tatt ikke det, siden 45% svarer «over 5». Det vil si at resterende 55% (altså flere) har under 5. 

AnonymBruker
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (3 minutter siden):

«De fleste» i denne tråden har vel strengt tatt ikke det, siden 45% svarer «over 5». Det vil si at resterende 55% (altså flere) har under 5. 

Det var 50 %, når jeg skrev innlegget.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var 50 %, når jeg skrev innlegget.

Det vil vel strengt tatt bli halvparten, og ikke flertallet. 

AnonymBruker
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (1 minutt siden):

Det vil vel strengt tatt bli halvparten, og ikke flertallet. 

På KG, så er det viktig å pirke som siden vi har lite å gjøre, slik som deg.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...