Gå til innhold

Kjæresten til broren min er gjerrig og har ødelagt for meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en storebror på 30, han tjener rundt 1,33 mill i fast jobb med lederansvar i en Norges største banker, eier to selveierleiligheter og en bil. Han har dame som han vært ilag med i 5 år, de har flyttet sammen for 4 år siden, og det vil si at hun flyttet gratis inn hos ham, og har vært student ganske lenge, og er det fortsatt. Tenk det, hun er 30 selv, og har studert medisin i 11 år og ennå ikke ferdig... Nok om det, de kjøpte seg nylig enebolig utenfor Oslo, og broren min hadde lovet meg at jeg skulle få bo gratis i leiligheten hans i Trondheim dersom jeg skulle få studere der, men kjæresten hans satte seg igjennom og nektet meg å bo der gratis og sa at jeg måtte betale. Broren min sier at han og hun har felles økonomi og derfor må jeg nå betale hvis jeg vil bo der, og det er da altfor dyrt, derfor er jeg tvunget til å bo på kollektiv og dele kjøkken og bad med masse raringer. Hun som aldri har tjent en eneste krone i hele sitt liv, sammenliknet med broren min som er dyktig og arbeidssom og tjener bra. Hvorfor er fattige mennesker de mest gjerrige?

Anonymkode: ec06b...d97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke..

Anonymkode: 3af49...87e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en storebror på 30, han tjener rundt 1,33 mill i fast jobb med lederansvar i en Norges største banker, eier to selveierleiligheter og en bil. Han har dame som han vært ilag med i 5 år, de har flyttet sammen for 4 år siden, og det vil si at hun flyttet gratis inn hos ham, og har vært student ganske lenge, og er det fortsatt. Tenk det, hun er 30 selv, og har studert medisin i 11 år og ennå ikke ferdig... Nok om det, de kjøpte seg nylig enebolig utenfor Oslo, og broren min hadde lovet meg at jeg skulle få bo gratis i leiligheten hans i Trondheim dersom jeg skulle få studere der, men kjæresten hans satte seg igjennom og nektet meg å bo der gratis og sa at jeg måtte betale. Broren min sier at han og hun har felles økonomi og derfor må jeg nå betale hvis jeg vil bo der, og det er da altfor dyrt, derfor er jeg tvunget til å bo på kollektiv og dele kjøkken og bad med masse raringer. Hun som aldri har tjent en eneste krone i hele sitt liv, sammenliknet med broren min som er dyktig og arbeidssom og tjener bra. Hvorfor er fattige mennesker de mest gjerrige?

Hun tolker vel mennesker ut i fra seg selv. Hun selv har funnet en mann og festet seg til ham og suger ham tom for livskraften hans, og hun vil ikke dele den med noen andre. Den smaker vel godt for henne. Hvorfor skal hun dele kaken når hun kan få hele kaken?

Ja, folk tenker slik. De fleste er veldig konservative når det kommer til mellom-menneskelige relasjoner.

Anonymkode: f054d...01f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har godt av å bo i kollektiv i studietiden.

Anonymkode: cb6cb...108

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Spør broren din hvem som eier leiligheten. Spør hvorfor han lover ting han ikke har tenkt å holde.

Utover det - dette er surt, det forstår jeg. Men du får ta det som en lærepenge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Broren min sier at han og hun har felles økonomi og derfor må jeg nå betale hvis jeg vil bo der,

Hvor mye penger bidrar hun med pr mnd i denne felles økonomien?

Anonymkode: d37c9...a64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor mye penger bidrar hun med pr mnd i denne felles økonomien?

Anonymkode: d37c9...a64

0 kr, hun har brukt opp all Lånekassen sin

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bra forsøk på trolling:

- Du framstår troverdig.

- Du bruker anonymfunksjonen.

- Historien din har rot i virkeligheten.

- Du er ikke ute etter å provosere en bestemt folkegruppe.

= Du er på god vei som profesjonell troller.

Du burde ikke hatt med det som er uthevet. Det er akkurat det som avslører at du troller. Ett av de bedre forsøkene på trolling 🙂

Anonymkode: 5ea9c...08e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

11 er på medisinstudiet?, er ikke normert tid 6 år!??

Anonymkode: 540c2...659

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at du er provosert over at hun utnytter han økonomisk, samtidig som du er provosert over at du ikke får utnytte han økonomisk.

Anonymkode: e0cd5...64d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Både samboeren hans og du ønsker å utnytte han økonomisk. Samboeren får han i hvert fall sex av til gjengjeld. Hva får han egentlig av deg?

Anonymkode: b73cb...a60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Bra forsøk på trolling:

- Du framstår troverdig.

- Du bruker anonymfunksjonen.

- Historien din har rot i virkeligheten.

- Du er ikke ute etter å provosere en bestemt folkegruppe.

= Du er på god vei som profesjonell troller.

Du burde ikke hatt med det som er uthevet. Det er akkurat det som avslører at du troller. Ett av de bedre forsøkene på trolling 🙂

Anonymkode: 5ea9c...08e

Lærer-karakter: 2

Anonymkode: f054d...01f

AnonymBruker
Skrevet

Sender mine varmeste tanker til de stakkars studentene som må dele kjøkken og bad med deg.

Anonymkode: 7bdd4...944

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange idiotiske svar.

Jeg forstår deg godt, TS. Handler kanskje ikke kun om det økonomiske her, men at han lover en ting å gjør noe annet. Hvertfall er det frustrerende dersom du har tatt høyde for dette. Ville prøvd å ta det opp, han bør få vite at det ikke er greit å love noe han ikke kan holde! Klem

Anonymkode: 5b4e6...442

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...