Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Er det noen her som har den telefonen og er dere fornøyde/misfornøyde med den?
Superlammet Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Er fornøyd med denne. Noen få problemer her og der med softwaren, men ellers en god telefon.
Superlammet Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Den har jeg faktisk ikke prøvd, jeg har iPod. Men lyden er helt ok på høytaleren. Den er hva man kan forvente av en mobiltelefon i denne klassen.
AUF Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Er fornøyd med denne. Noen få problemer her og der med softwaren, men ellers en god telefon. ← Hva slags problemer da? Det har ikke jeg opplevd...
Superlammet Skrevet 31. august 2005 #7 Skrevet 31. august 2005 At den "restarter", henger seg opp (skjedd kun et par ganger) og slike ting. En softwareoppdatering fikser dette, og det kan man gjøre hjemme takket være brillefint tilbehør i form av en USB-kabel.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #8 Skrevet 1. september 2005 Finnes den noen lignende telefon(med ala samme funksjoner og skjermkvalitet) i klapp form eller med skyvbart tastatur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå