Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat blitt gift med en fantastisk mann. Vi er begge vokst opp svært religiøse og har praktisert hele livet. Vi har av den grunn avstått fra sex og alt det innebærer frem til ekteskap. 

Vi har nå utforsket hverandre litt og hatt sex mange ganger. Problemer er at jeg ikke kjenner noe under samleie. Etter å ha undersøkt litt har jeg kommet frem til at mannen min har en såkalt micro-penis. Han har ikke målt den så vidt jeg vet og jeg har selvfølgelig ikke spurt. Men jeg ville anta at den er 7-8 cm i erigert tilstand, den er i tillegg veldig tynn. Nesten som en finger. 

Jeg har gledet meg siden tenårene til å bli seksuelt tilfredsstilt, men så ble det et utrolig antiklimaks. Syntes dette er utrolig vanskelig, vet ikke hva jeg skal gjøre. 
Han virker fornøyd og intetanende, men jeg får absolutt ingenting ut av samleiet. 

Innser at jeg kanskje må leve slik resten av livet. Det å skille seg er ikke et alternativ i våre kretser. 

Er det noen som har råd om hvordan jeg kan gå frem eller hvordan vi kan gjøre samleiet bedre? 

Anonymkode: 71f51...b48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en dildo og si du vil eksperimentere litt under akten. Foreslå at han bruker den på deg først, så kan han avslutte inni deg når du har kommet? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5528b...051

AnonymBruker
Skrevet

Dette er dessverre risikoen ved å vente til ekteskapet, man kan få slike overraskelser :( Er det mulig for deg å ta det opp med han? Han er vel muligens klar over at den er mindre enn gjennomsnittet. Hvis dere kan snakke om det så kan dere også finne tiltak. Er han villig til å utføre oralsex på deg? Kanskje dere kan prøve sleeve/penishylse?

Anonymkode: c1bbf...67b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sleeve eller penismansjett til ham og en magic wand til deg.

Anonymkode: 9dd8f...d94

AnonymBruker
Skrevet

Hva ellers gjør dere seksuelt? 

Det tar lang tid å bli seksuelt helt kompatible, også for oss med mye partnererfaring fra før. Det har å gjøre med kommunikasjon og at kroppen intuitivt husker hva den skal gjøre. Dere opplever nok å ha hatt sex "mange ganger" hvis det er noen mnd sia bryllupet, men dere er bare såvidt i gang! 

Min kjære har den minste penisen jeg har hatt sex med, jeg vet ikke akkurat hvor lang han er, men også han sier at den er kort. Vi får samleie til å fungere, selv om det begrenser seg til én stilling (meg på rygg med hoftene høyt opp/bredt ut). Å få sexen til å virke har ikke bare å gjøre med størrelse på penis, men også stilling og hvordan man beveger seg (min beveger hoftene ikke bare inn/ut, men også nesten i sirkler, og jeg legger hoftene rundt ham, nesten som en ape). Jeg får ofte også min klitoris stimulert av samleie.

I tillegg har vi andre typer sex som er tilfredsstillende. Han stikker handa inn i meg og penetrerer meg med den/flere fingre, vi bruker dildo og andre leker sammen, han gnir min klitoris til klimaks og han slikker klitoris og kjønnsleppene mine til klimaks. Jeg stimulerer også hans penis, testikler og anus med hender og tunge, og kan bli så tent av dette at jeg får en liten orgasme når han kommer. Vi fantaserer også mye sammen. 

Å finne ut av alt dette har tatt tid, selv om vi begge har hatt sex før med andre partnere. Etter noen år sammen er sex lett, og tilfredsstillende for meg. 

Du kan jo starte med å vise ham hvordan du stimulerer deg selv og la ham se deg komme på egenhånd. Da lærer han mye om hvilke stimuli som fungerer for deg og hvordan din orgasme kan se ut. 

Anonymkode: 422d8...f8a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...